English

شوراها تجلی مردم سالاری دینی هستند

نمایند مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از گذشت نزدیک به دو دهه از فعالیت این نهاد مردمی و تصمیم ساز، باید شورا، شهرداری ها و دهیاری‌ها به عنوان دو بازوی نظارتی و اجرایی بتواند با تکیه بر تدبیر و تعقل، در مدیریت شهری و روستایی به نحوی عمل کنند که موجب آسایش و آرامش بیشتر مردم و رفع بخشی از مشکلات جامعه شوند.

شوراها تجلی مردم سالاری دینی هستند

به گزارش خبرگزاری موج، محمدرضا تابش در جلسه شورای اسلامی شهر اردکان، شوراها را نماد مشارکت مردم در تصمیم‌گیری‌ها و تجلی مردم سالاری دینی دانست و بیان کرد: پس از گذشت نزدیک به دو دهه از فعالیت این نهاد مردمی و تصمیم ساز، باید شورا، شهرداری ها و دهیاری‌ها به عنوان دو بازوی نظارتی و اجرایی بتواند با تکیه بر تدبیر و تعقل، در مدیریت شهری و روستایی به نحوی عمل کنند که موجب آسایش و آرامش بیشتر مردم و رفع بخشی از مشکلات جامعه شوند.

وی افزود: انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی استان یزد چه از لحاظ سیر ثبت‌نام و تایید صلاحیت نامزدها و چه از لحاظ درصد مشارکت مردم، که همگی در سلامت کامل انجام شد، رکوردی کم نظیر را به ثبت رساند.

نمایند مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: پاسداشت این اتفاق مهم، حمایت مسوولان و حاکمیت از منتخبان مردم و همچنین تلاش و پشتکار اعضای شورا برای حل مشکلات شهرها و روستاهاست.

تابش توجه به خردجمعی، استفاده از نظر جوانان و نخبگان، تعامل داخلی اعضا و هم افزایی با مسوولان و فعالیت در چارچوب قوانین را از جمله ضرورت‌های اجرایی در پارلمان‌های محلی دانست و تصریح کرد: امکانات رفاهی و توجه به مسائل فرهنگی در کنار توسعه شهری، ضرورت مضاعفی برای توسعه اردکان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه