English

نماینده مردم رودبار در واکنش به اظهارات ترامپ:

اگر اتحاد و همدلی داشته باشیم جای هیچگونه نگرانی نیست

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن اظهارات واهی ترامپ، گفت: اگر دولت، ملت، مجلس، قوه قضائیه، ارتش، سپاه و بسیج با هم اتحاد و همدلی داشته باشیم، جای هیچگونه نگرانی نیست.

اگر اتحاد و همدلی داشته باشیم جای هیچگونه نگرانی نیست

به گزارش خبرگزاری موج، منوچهر جمالی در مراسم معارفه شهردار رستم آباد ضمن محکوم کردن اظهارات واهی ترامپ، گفت: اگر دولت، ملت، مجلس، قوه قضائیه، ارتش، سپاه و بسیج با هم اتحاد و همدلی داشته باشیم و هدف والای انقلاب اسلامی را مد نظر قرار دهیم جای هیچگونه نگرانی نیست.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی افزود: برای اینکه کشور، استان و شهرستان درست در مسیر توسعه قرار گیرد و به خودمان آسیب نرسانیم باید با توکل به خدا و محوریت ولایت فقیه هدفمان را کار برای مردم جهت رضای خدا قرار دهیم اتحاد خود را حفظ کنیم که آسیب پذیری بیشتر از اختلاف است نه ترامپ.

جمالی ضمن تشکر از خدمات و تلاش های شورای قبلی، انتقال تجربیات را به شورای جدید خواستار شد و گفت: انتظار داریم همه کمک کنند تا کارها و امور شهر به خوبی پیش رود.

مدیریت شهری یکپارچه هنوز تعریف نشده است

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیریت شهری یکپارچه هنوز تعریف نشده است و در مجلس و کمیسیون مربوطه و دولت نیز صحبت شده است، یادآور شد: اگرچه درآمدهای شهرداری ها با نیازهای شهر و انتظارات مردم تطابق ندارد اما شهرداری رستم آباد با تمام مشکلات و محدودیت ها خوب کار کرده است و نیاز به کمک دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه