English

قشقاوی خبر داد:

محدودیتی برای انجام همکاری‌ها وجود ندارد

معاون کنسولی و امور مجلس وزارت خارجه گفت: به برکت اراده مصمم و با همکاری فرمانده ناجا و وزیر خارجه محدودیتی برای انجام همکاری‌ها وجود ندارد.

محدودیتی برای انجام همکاری‌ها وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، حسن قشقاوی در حاشیه بازدید سفرا و کارداران کشورهای مختلف از یگان‌های ویژه نیروی انتظامی اظهار کرد: پلیس سرافراز ما آمادگی کامل دارد تا از کانال‌های دیپلماتیک و در قالب اینترپل و روابط دو جانبه همکاری گسترده بین‌المللی داشته باشد. به خصوص که جهان و منطقه با مشکلات مشترکی مانند جرایم سازمان یافته، جرایم سایبری، تروریسم، قاچاق انسان و مواد مخدر و... روبرو است.

اتباع تمام کشورها امکان کسب روادید جهانگردی را دارند

معاون کنسولی وزارت خارجه اضافه کرد: به برکت اراده مصمم و با همکاری فرمانده ناجا و وزیر خارجه محدودیتی برای انجام همکاری‌ها وجود ندارد. در حال حاضر اتباع تمام کشورها به جز 11 کشور این امکان را دارند تا روادید جهانگردی تا سه ماه را تحصیل کنند.

وی اضافه کرد: در زمینه‌های پلیسی بین‌المللی همکاری‌های گسترده‌ای وجود دارد و ما این آمادگی را داریم که با تمام کشورها در سه حوزه معاضدت قضایی، انتقال محکومین و استرداد مجرمین همکاری داشته باشیم و پلیس ما در این زمینه‌ها به عنوان ضابط قدرتمند وارد عمل می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه