English

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس

فساد و ریاکاری در دستگاه های کشور نهادینه شده است

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: با وجود همه خدمات ارزنده نظام در زمینه تحقق عدالت اجتماعی نتوانستیم به آرمان‌های انقلاب جامه عمل بپوشانیم و رانت، فساد، ریاکاری و بی‌توجهی به حق‌الناس در دستگاه‌های کشور نهادینه شده است.

فساد و ریاکاری در دستگاه های کشور نهادینه شده است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، بشیر خالقی در نطق میان دستور امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته نیروی انتظامی، از وزیر کشور خواست تا تکلیف استاندار اردبیل را مشخص کند.

نماینده مردم خلخال در مجلس افزود: دشمنی آمریکا با مردم ایران همیشه بوده و در دوره‌های مختلف در قالب‌های مختلف ظهور یافته است که با تبعیت از رهبری می‌توان توطئه‌های این کشور را خنثی کرد.

وی از محافظان مرزها تشکر کرد و افزود: با وجود همه خدمات ارزنده نظام در زمینه تحقق عدالت اجتماعی نتوانستیم به آرمان‌های انقلاب جامه عمل بپوشانیم. رانت، فساد، ریاکاری و بی‌توجهی به حق‌الناس در دستگاه‌های کشور نهادینه شده است.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تشریح مشکلات اردبیل، ادامه داد: ظرفیت‌های بالقوه و ظرفیت‌های زیادی در حوزه‌های اقتصادی، گردشگری، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، انسانی و طبیعی داریم اما با این وجود مهاجرت‌های بی‌رویه‌ موجب کاهش جمعیت شهرستان خلخال شده است که اصلی‌ترین علت آن بیکاری جوانان استان است.

خالقی ادامه داد: قوانین سال ۱۳۴۲ هنوز در بخش کشاورزی و دامپروری حاکم است و به دلیل چرای دام‌ها در مراتع دامداران به محاکم قضایی معرفی می‌شوند. بیش از ۳۷ درصد خاک استان تحت مدیریت سازمان حمایت از محیط زیست است اما هیچ برنامه‌ای برای این حجم از مساحت استان در این حوزه اندیشیده نشده است.

نماینده مردم خلخال در مجلس افزود: سالانه ۵۰۰ میلیون مترمکعب آب از رودخانه‌های مختلف به رودخانه قزل‌اوزن ریخته می‌شود اما مردم منطقه نمی‌توانند از حقابه استفاده کنند. فاضلاب شهرستان نیز با مشکلات زیادی روبروست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی