English

شهید حججی حماسه ای عظیم خلق کرد

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: این نیروی توانمند، مؤمن و انقلابی با جهادی اثربخش، حماسه‌ای عظیم را خلق کرد و سبب ایجاد جرقه برای بازگشت به‌سوی خداوند متعال و زندگی معنوی و هدایت قلوب بسیاری از انسان‌ها به سمت معارف الهی شد.

شهید حججی حماسه ای عظیم خلق کرد

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه شهید حججی یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی است، گفت: سه ویژگی اخلاص، توسل و جهاد فی سبیل الله سبب رشد انسان می‌شود و این شهید مدافع حرم در راه رسیدن به این سه خصلت، تلاش و عزم جدی داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی در گفت‌وگویی با اشاره به فضایل اخلاقی وویژگی‌های برجسته شهید مدافع حرم پاسدار محسن حججی، اظهار داشت: سه ویژگی اخلاص، توسل و جهاد فی سبیل الله سبب رشد انسان به سمت درجات عالیه و معنوی می‌شود و شهید حججی در راه رسیدن به این سه ویژگی تلاش و عزم جدی داشت.

وی تصریح کرد: تشییع بسیار با شکوه این شهید مدافع حرم  بیش از یک رویداد تاریخی بلکه شبیه یک معجزه بود که با هیچ‌یک از مظاهر مادی قابل قیاس نیست.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه شهید  حججی یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی و از جوانان مؤمن در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: این نیروی توانمند، مؤمن و انقلابی با جهادی اثربخش، حماسه‌ای عظیم را خلق کرد و سبب ایجاد جرقه برای بازگشت به‌سوی خداوند متعال و زندگی معنوی و هدایت قلوب بسیاری از انسان‌ها به سمت معارف الهی شد.

سعیدی بابیان اینکه تا زمانی که ملت ایران برخورداراز روحیه غیرتمندی، ایثارگری و شهادت‌طلبی است، هیچ توطئه‌ای از جانب دشمنان کارساز نیست، خاطرنشان کرد: کسی که حافظ آرمان‌های انقلابی است هیچ‌گاه زیر بار ظلم و ستم  نمی‌رود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه  با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ناب عاشورایی در جامعه تصریح کرد: نهضت عاشورا برای ملت در دفاع مقدس تکرار شد که با انتقال اهداف، پیام‌ها و درس‌های این فرهنگ ناب به نسل جدید، باید این واقعه را همه‌ساله در جامعه بیش از گذشته تقویت کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه