English

همه پرسی کردستان عراق به نفع اسرائیل است

محسن رضایی با اشاره به همه پرسی استقلال اقلیم کردستان عراق اظهار کرد: این ماجرا به نفع اسرائیل و کسانی است که می‌خواهند ناامنی در منطقه گسترش یابد، می‌شود.

همه پرسی کردستان عراق به نفع اسرائیل است

به گزارش خبرگزاری موج، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز کردستان نیازمند امنیت، توسعه و پیشرفت است و هر نوع درگیری و منازعه در کردستان عراق، آنها را از آرامش و پیشرفت عقب می اندازد.

 محسن رضایی در حاشیه مراسم ترحیم آیت‌الله راستی کاشانی در جمع خبرنگاران با اشاره به همه پرسی استقلال اقلیم کردستان عراق اظهار کرد: این ماجرا به نفع اسرائیل و کسانی است که می‌خواهند ناامنی در منطقه گسترش یابد، می‌شود.

وی افزود: امروز کردستان نیازمند امنیت، توسعه و پیشرفت است و هر نوع درگیری و منازعه در کردستان عراق، آنها را از آرامش و پیشرفت عقب می‌اندازد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این پرسش که این همه پرسی چه تاثیری در منطقه می‌گذارد، گفت: منطقه را ممکن است با ناامنی مواجه کند  و باعث سوءاستفاده اسراییل شود.

وی در پاسخ به این پرسش که رویکرد جمهوری اسلامی نسبت به همه پرسی کردستان عراق چیست؟ اظهار کرد: ما تمامیت ارضی کشورها را باید حفظ کنیم و از تغییر مرزهای جغرافیایی جلوگیری شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه