English

امیرعبداللهیان در دیدار با نماینده مجلس ملی سوریه؛

از کمک به مردم بی دفاع فوعه و کفریا فروگذار نخواهیم کرد

در شرایطی که هنوز این شهر در محاصره گروه های تروریستی تکفیری قرار دارد، از کمک به مردم بی‌دفاع این شهر به ویژه زنان و کودکان از هیچ اقدامی فروگذار نخواهیم کرد.

از کمک به مردم بی دفاع فوعه و کفریا فروگذار نخواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری موج، دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل با بیان اینکه مجلس با حساسیت شرایط نگران‌کننده انسانی در فوعه و کفریا را دنبال می‌کند، گفت: مجلس از کمک به مردم بی‌دفاع این شهر که در محاصره تکفیری‌ها است، دریغ نمی‌کند.

حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با راغب حسین الحسین نماینده مردم فوعه و کفریا در مجلس ملی سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر عبداللهیان با تبریک پیروزی های اخیر در سوریه گفت: دستاوردهای میدانی و سیاسی سوریه در جبهه های مختلف در مقابل گروه های تروریستی نشان از همت بالای مردم و دولت این کشور برای خروج از شرایط فعلی است.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با تأکید بر تداوم حمایت از دولت و ملت سوریه در شرایط کنونی بیان داشت: ایران همواره حامی مردم و دولت سوریه در مقابله با تروریسم بوده و تا نابودی کامل تروریسم در کنار سوریه خواهد ماند.

وی در ادامه با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی با حساسیت شرایط نگران‌کننده انسانی در فوعه و کفریا را دنبال می کند، عنوان کرد: در شرایطی که هنوز این شهر در محاصره گروه های تروریستی تکفیری قرار دارد، از کمک به مردم بی‌دفاع این شهر به ویژه زنان و کودکان از هیچ اقدامی فروگذار نخواهیم کرد.

امیرعبداللهیان همچنین بر ضرورت مساعدت ترکیه برای ارسال کمک انسانی به مردم تحت محاصره این منطقه تأکید کرد و سفر گروه های دوستی دو کشور را حائز اهمیت خواند.

راغب حسین الحسین، نماینده مردم فوعه و کفریا در مجلس ملی سوریه نیز در این دیدار با تشکر از حمایت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت سوریه اظهار داشت: فوعه و کفریا همچنان در محاصره گروه های تروریستی قرار دارد و مصائب مردم با تداوم محاصره کامل و حملات گروه های تکفیری شرایط سخت و انسانی را به وجود آورده است.

وی همچنین گفت: محاصره فوعه و کفریا راه های ارتباط این شهر را با جهان خارج قطع کرده است و کمبود شدید غذا و دارو، جان مردم بی‌گناه این شهر را به خطر انداخته است.

نماینده مجلس ملی سوریه از سکوت سازمان های مدافع حقوق بشر و عدم اقدام سازمان ملل در شکستن محاصره انسانی این شهر به شدت انتقاد کرد و افزود: فقدان دارو، آب آشامیدنی و برق هر روز ده ها تن را به آغوش مرگ می کشاند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه