English

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری

تقدم تزکیه بر تعلیم در آستانه سال تحصیلی

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری بر تقدم تزکیه بر تعلیم در آستانه سال تحصیلی و عمق بخشی به مطالعات و اصلاح برخی شیوه های آموزشی تاکید کرد.

تقدم تزکیه بر تعلیم در آستانه سال تحصیلی

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله احمد بهشتی روز سه شنبه در نطق پیش از دستور سومین اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با یادآوری معضلات فرهنگی و اجتماعی در کشور خواستار پرهیز مجالس عزاداری امام حسین (ع) از طرح خرافات و مطالب پوچ شد.

وی همچنین بر تقدم تزکیه بر تعلیم در آستانه سال تحصیلی و عمق بخشی به مطالعات و اصلاح برخی شیوه های آموزشی تاکید کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری از برخی ناهنجاری ها همچون افزایش طلاق، اعتیاد و بروز بزهکاری های اجتماعی و از تاسیس برخی موسسات اعتباری با نامه ائمه اطهار (ع) انتقاد کرد.

آیت الله بهشتی همچنین با اشاره به حوادث تروریستی به ویژه کشتار مسلمانان از مقام شامخ شهدای مدافع حرم به ویژه شهید حججی، حشد الشعبی و جبهه مقاومت تجلیل کرد و از مواضع دوگانه و تفاوت قول و عمل کشور های غربی و برخی مدعیان حقوق بشر که در زبان تروریست را محکوم کرده اما در عمل از آنها حمایت می کنند، انتقاد کرد.

وی همچنین به موضوع همه پرسی اقلیم کردستان عراق اشاره کرد و اظهار داشت: پس از فروکش کردن داعش و شکست آنها در منطقه دشمنان با طرح موضوع جدایی کردستان عراق از حکومت مرکزی خواب فتنه دیگری را در منطقه دیده اند.

تاکید بر پاسداشت جایگاه ولایت فقیه

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن سعیدی نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری نیز در نطق پیش از دستور خود با تاکید بر نقش و جایگاه ولایت فقیه حفظ و پاسداری از ولایت فقیه را از شوءون اصلی مجلس خبرگان تصریح کرد: حکم حکومتی ولی فقیه بر همگان و حتی مجتهدین، نافذ است و نباید رایی برخلاف آن ابراز شود.

وی تصریح کرد: لذا در آستانه ماه محرم تاکید می کنیم همانگونه که رهبر معظم انقلاب قمه زنی را به دلیل تبعات آن و سواستفاده های دشمن حرام اعلام فرمودند بر همه واجب است از حکم ایشان تبعیت کنند تا دیگر شاهد این مسئله نباشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه