English

سردار نقدی

انگلیس نهادهایی مانند یونیسف و سازمان ملل را برای به بند کشیدن افکار ملت ها ایجاد کرد

سردار نقدی گفت: انگلیس نهادهایی مانند یونیسف و حتی سازمان ملل را به وجود آورد تا افکار ملت ها را به بند بکشد و مبارزه با انگلیس شامل مبارزه با این ساختارها هم می شود.

انگلیس نهادهایی مانند یونیسف و سازمان ملل را برای به بند کشیدن افکار ملت ها ایجاد کرد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج, سردار محمدرضا نقدی در همایش ملی خبرنگاران باشگاه بسیج گفت: می گوید مرگ را کنار بگذارید اما می خواهیم اما اجازه نمی دهند. می گویند مرگ را کنار بگذارید اما روزی نیست که در عراق و یمن بیگناهان را نکشند. چگونه نفرت از جنایتکاران را کنار بگذاریم در حالی که این ظالمان هر روز دست به جنایت می زنند.

وی افزود:بخشی از جنایت ها درنتیجه سیاست های انگلیس است. نهادهای استعماری که انگلیس ایجاد کرد برای به بند کشیدن افکار ملتها مانند یونیسف و سازمان ملل و دین سازی هایی که این کشور ایجاد کرد که تا عامل فتنه باشند. در فتنه 88 محور اصلی آن انکلیس و سفارت این کشور بود. انگلیس رکن فتنه گری و آشوب کشورها با یکدیگر است. جنایات انگلیس و آمریکا فراموش نشدنی است و تازمانی که غده سرطانی اسرائیل از بین نرود دردهای جامعه اسلامی ادامه دارد و مرگ ها را علیه آنها را تکرار می کنیم. مبارزه با انگلیس مبارزه با همه نهادها و سازمان ها و احزابی هست که آن به وجود آورد.

سردار نقدر تصریح کرد: وهابیت و اندیشه تکفیری را انگلیس تئوریزه کرد و ساختار سازی صورت داد و اگر امروز ارتش انگلیس جرات حمله ندارد از طریق این گروه ها ملتها را به جان هم می اندازند. مرگ انگلیس و همپیمانان ظالمش نزدیک است و همان طور که مرگ بر شوروی نتیجه داد امیدواریم مرگ بر آمریکا و انگلیس و اسرائیل نیز زودتر به نتیجه برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه