English

وزیر اطلاعات:

نرخ فساد اقتصادی در ایران کاهش یافته است

وزیر اطلاعات گفت: نرخ فساد اقتصادی در ایران کاهش یافته است.

نرخ فساد اقتصادی در ایران کاهش یافته است

به گزارش خبرگزاری موج، سید محمود علوی در جلسه شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت استان اظهار کرد: سازمان شفاف سازی بین المللی پس از 10 سال، در سال گذشته اعلام کرد نرخ فساد اقتصادی در ایران کاهش یافته است.


وی با بیان اینکه همت مسئولان باید باعث رشد و شکوفایی در همه زمینه‌ها شود، اظهار کرد: استان لرستان با توجه به زمینه‌ها و ظرفیت‌های موجود می‌تواند رشد خوبی داشته باشد.

علوی با تاکید بر لزوم امنیت جانی و مالی برای سرمایه گذاران گفت: نباید افرادی که سرمایه داخلی را در خارج از کشور هزینه می کنند سرزنش کنیم بلکه باید خود را سرزنش کرده و زمینه سرمایه گذاری در کشور را تسهیل کنیم.

وی افزود: باید شرایط داخلی به گونه‌ای فراهم شود که کشورهای منطقه بیایند در ایران سرمایه گذاری کنند.

وزیر اطلاعات سرمایه گذاران را سرداران عرصه اقتصادی دانست و اظهار کرد: درصورت حضور سرمایه گذار در کشور امنیت بوجود آمده و زمینه ‌ های رشد اقتصادی فراهم می ‌ شود.

علوی با بیان اینکه شرایط سرمایه گذاری در دنیا خطرپذیر شده است، افزود: سرمایه ‌ های زیادی در دنیا وجود دارد ولی کشور ایران مکان مناسبی برای سرمایه گذاری است.

وی تلاش برای امنیت همراه با شادابی در عرصه‌های اقتصادی، تسهیل در روند فعالیت‌های اقتصادی و کمک به جذب سرمایه‌گذار را از رویکردهای وزارت اطلاعات دانست و گفت: برای رشد فرهنگ دینی و معنوی در کشور باید اقتصاد مبتنی بر امنیت باشد.

وزیر اطلاعات با تاکید بر لزوم حمایت از سرمایه گذاری افزود: دولت تدبیر و امید موانع سر راه سرمایه گذاری را بر می‌دارد.

علوی شکوفایی و رشد اقتصادی را نیازمند امنیت و سلامت اقتصادی دانست و اظهار کرد: امنیت باید به گونه ‌ ای برای سرمایه ‌ گذاران فراهم شود که آنان فقط دغدغه کار داشته باشند.

وی با اشاره به وجود سرمایه‌های فراوان در استان لرستان گفت: متاسفانه این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده نمی‌شوند.

وزیر اطلاعات افزود: از هیچ کوششی برای خدمت بی منت به مردم از طریق بخش خصوصی و دولتی دریغ نمی‌کنیم.

وزیر اطلاعات در سفر دو روزه خود در آیین گرامی ‌ داشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی، بهره برداری از ساختمان اداره کل امور مالیاتی، نشست شورای اداری و نشست گفت و گوی بخش خصوصی و دولت شرکت کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه