English

در پیام های جداگانه؛

سرلشکر رشید انتصاب وزرای جدید دادگستری،اطلاعات و کشور را تبریک گفت

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) با صدور پیام‌های جداگانه‌ای کسب رای اعتماد آوایی، علوی و رحمانی را برای وزارتخانه‌های دادگستری، اطلاعات و کشور تبریک گفت.

سرلشکر رشید انتصاب وزرای جدید دادگستری،اطلاعات و کشور را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران، سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) با صدور پیام‌های جداگانه‌ای کسب رای اعتماد آوایی، علوی و رحمانی را برای وزارتخانه‌های دادگستری، اطلاعات و کشور تبریک گفت و برای آنها آرزوی موفقیت در انجام خدمات به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم در سایه رهنمودهای رهبر انقلاب را خواستار شد.

متن پیام‌های سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید به وزرای جدید دادگستری، اطلاعات و کشور به این شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای «سید علی آوایی»

وزیر محترم دادگستری جمهوری اسلامی ایران

سپاس و ستایش نثار ذات ذوالجلال، حضرت حق‌تعالی، که انوار کرامتش زوایای تاریک وجود را روشنی بخشید و فضای جان مؤمنان را با چلچراغ هدایتش تا ابد فروزان کرد و از فروغ آن عشقی آفرید که انسان موحد را سر از پا نشناخته، راهی میادین جهاد و ایثار و شهادت کرد.

سپاس خدای عزیز و مهربانی که متنعم در فضای انقلاب اسلامی را به عاشقان خمینی (س) ارزانی داشت و علم حمایت از دین و ارزش‌های متعالیش را بر دوش خواص اولیایش نهاد.

اینجانب انتصاب شایسته حضرتعالی به سمت وزیر دادگستری جمهوری اسلامی ایران و کسب رأی اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی را تبریک گفته و از محضر حضرت حق‌تعالی توفیق روز افزون و سرافرازی برای جنابعالی در انجام خدمات برجسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز و شریف ایران مسألت دارم.

جناب مستطاب حضرت حجت‌الاسلام دکتر «سید محمود علوی»

وزیر محترم اطلاعات جمهوری اسلامی ایران

حمد و سپاس بی‌شمار خدای حکیم و متعال را که با قدرت بی‌بدیل خود جهان را عرصه تبلور ارزش‌های جاودانه و متعالی همچون، جهاد و شهادت، اخلاص و شجاعت، ایثار و استقامت و عرفان و عدالت فرمود و نظام مبتنی بر تعالیم آسمانی و در عصر حاضر نظام اسلامی را به عنوان ارزشمندترین عطیه‌ برای استقرار و تضمین عدالت و امنیت امت ما ارزانی داشت تا بستر رشد و معرفت و توحید را برای شیفتگان  ذات مقدسش فراهم نماید.

جنابعالی که بحمدالله از دانش روز، و صاحب تجارب بسیار موفق در سطوح مدیریتی هستید، با استعانت از لطف و عنایت خدای بزرگ و دعای حضرت بقیه‌الله الاعظم (روحی فداه) و روح مطهر امام خمینی(ره) و ارواح پاک شهدای انقلاب اسلامی در سمت وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران همه‌ی توان و اخلاص و تدبیر خود برای استقرار روزافزون امنیت در جامعه عزیز اسلامی بکار گرفته و برگ زرین دیگری بر افتخارات خود در خدمت به نظام اسلامی بیفزایید.

اینجانب انتصاب شایسته جنابعالی به سمت وزیر اطلاعات و کسب رأی اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را تبریک عرض کرده و از خدای بزرگ و متعال موفقیت هر چه بیشتر را برای شما مسئلت دارد.

برادر ارجمند جناب آقای «عبدالرضا رحمانی فضلی»

وزیر محترم کشور جمهوری اسلامی ایران

حمد و سپاس بی‌شمار به پیشگاه کبریایی حضرت رب العالمین که تحقق پیوسته‌ی وعده‌های نصرتش فضای جان مؤمنین و مستضعفین را لبریز از شعف و شعور و بصیرت و نور فرمود.

درود به روان مطهر حضرت امام خمینی (ره) و شهدای عالی مقام نهضت حسینی‌اش (ع) که امانت عظیم جمهوری اسلامی ایران را با شعار توحیدی «لااله الاالله» بر  پایه اسلام ناب محمدی (ص) و با هدف استقرار عدالت علوی (ع) در همه‌ی عرصه‌های حیات بشری برای امت اسلامی ما به ارث نهاد.

سلام به پیشگاه قدسی بقیه‌الله الاعظم (عج) که به پشتوانه‌ی دعایش همه‌ی میدان‌های خطیر خدمت و مجاهدت، عاشقانه و صبورانه پیموده می‌شود.

اینجانب انتصاب شایسته جنابعالی به سمت وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران و کسب رأی اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را تبریک گفته و از پیشگاه حضرت حق تعالی سلامتی و توفیق پیوسته جنابعالی را در تحقق آرمان‌های توحیدی و عدالت گستر نظام اسلامی در سایه رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) مسئلت دارم.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الأنبیاء (ص)

سرلشکر پاسدار «غلامعلی رشید»

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی