English

واعظی در جمع خبرنگاران

تاکید رئیس جمهوری بر افزایش کارآمدی وزرا در دولت دوازدهم

رییس‌دفتر رییس‌جمهور گفت: رییس جمهور نکات مهمی را برای سیاست‌های آینده مطرح کردند که مهم ترین آن کارآمد بودن این دولت بود و اینکه تمام توان وزرا باید بر این باشد که کارآمدی را در حوزه خود بالا ببرند.

تاکید رئیس جمهوری بر افزایش کارآمدی وزرا در دولت دوازدهم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، سید محمود واعظی در جمع خبرنگاران درباره اولین جلسه هیات دولت و مباحث مطرح شده در آن گفت: در ابتدا لازم می‌دانم که از رییس مجلس، اعضای هیات رییسه، روسای کمیسیون‌های تخصصی و فراکسیون‌ها و نمایندگان مجلس تشکر کنم که در ۵ روز گذشته وقت زیادی گذاشتند وبا دقت فراوان کابینه ما شکل گرفت.

رییس‌دفتر رییس‌جمهور با اشاره به تشکیل اولین جلسه هیات دولت دوازهم گفت: در این جلسه رییس جمهور نکات مهمی را برای سیاست‌های آینده مطرح کردند که مهم ترین آن کارآمد بودن این دولت بود و اینکه تمام توان وزرا باید بر این باشد که کارآمدی را در حوزه خود بالا ببرند.

او تاکید کرد: هماهنگی میان دستگاه‌ها اهمیت دارد و باید راندمان را بالا برد و بخش خصوصی توجه کنیم. کمیسیون‌های مختلف در دولت تشکیل می‌شود و رییس‌جمهور تاکید بر حضور فعال وزرا و معاونین خود در این کمیسیون‌ها داشتند تا آنچه که به دولت می‌آید، تصمیمات عملی باشد.

واعظی گفت: اینجلسه‌ بیشتر برای هماهنگی میان وزرا بود تا در چهار سال پیش‌رو انسجام بیشتری در فکر و عمل داشته باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه