English

احتمال بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در نوبت عصر سه شنبه مجلس

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت:عصر سه شنبه احتمالا بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مجلس شورای اسلامی آغاز می شود.

احتمال بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در نوبت عصر سه شنبه مجلس
به گزارش خبرگزاری موج، اکبر رنجبرزاده اظهار داشت: بررسی برنامه دولت و صلاحیت وزرای پیشنهادی از روز سه شنبه هفته جاری در مجلس شورای اسلامی آغاز می شود.
وی خاطرنشان کرد: طبق قانون اساسی، رییس جهموری به مدت دو ساعت و 30 دقیقه از برنامه های دولت دفاع می کند و پس از آن 10 موافق و 10 مخالف به مدت دو ساعت و 30دقیقه در مخالفت و موافقت با این برنامه ها سخن می گویند.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: عصر سه شنبه احتمالا بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مجلس شورای اسلامی آغاز می شود و بر این اساس، ما از روز سه شنبه در دو شیفت جلسه علنی خواهیم داشت.
رنجبرزاده اظهار داشت: جلسات علنی مجلس شورای اسلامی تا پایان بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم باید به صورت یکسره در مجلس برگزار شود، بر این اساس ما روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری و شنبه و یکشنبه هفته آینده نیز جلسه علنی خواهیم داشت.
وی گفت: احتمالا بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت عصر یکشنبه در مجلس شورای اسلامی به پایان می رسد.
به گزارش ایرنا، دکتر حسن روحانی رییس جمهوری سه شنبه 17 مرداد ماه لیست 17 نفره وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم را در نامه ای به مجلس شورای اسلامی ارائه کرد، بر طبق قانون اساسی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفت روز فرصت دارند که صلاحیت این وزرای پیشنهادی را در فراکسیون ها و کمیسیون های تخصصی بررسی کنند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه