English

معاون اجرایی رئیس‌جمهور:

به ایجاد ۱۶۰ هزار شغل در سال ۹۶ امیدوار هستیم

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: حدود 100 هزار شغل در سال‌های گذشته ایجاد شده و امیدواریم این عدد در سال جاری به 160 هزار شغل در خراسان رضوی برسد.

به ایجاد 160 هزار شغل در سال 96 امیدوار هستیم

به گزارش خبرگزاری موج، محمد شریعتمداری در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، در خصوص نقشه راه اقتصاد مقاومتی ترسیم‌شده در خراسان رضوی تصریح کرد: نقشه راه توسعه اقتصادی خراسان رضوی در جلسات ستاد اقتصادی تهیه شد، به این معنا که می‌دانیم در کجا قرار داریم و می‌دانیم که قرار است به کدام سمت برویم. امیدواریم این برنامه در دولت دوازدهم نیز مورد توجه ستاد اقتصاد مقاومتی قرار گیرد.

وی از کمک دولت به سرمایه‌ 24 هزار واحد اقتصادی در سراسر کشور خبر داد و اضافه کرد: یکی از برنامه‌ها تغییر در تکنولوژی تولید در واحدهای اقتصادی است، رشد پلکانی صادرات غیر نفتی استان بالاتر از میانگین کشوری است.

معاون اجرایی رئیس جمهور با تاکید بر اختیارات ستاد اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: بنا بر نظر رهبری، ستاد اقتصاد مقاومتی نقش بن‌بست‌شکن را در کارهای اقتصادی دارد و بسیاری از تصمیماتی که در اختیار دستگاه‌های دیگر است هم می تواند جز مصوبات ستاد باشد، اگر جز این بود تشکیل ستاد معنی نداشت.

شریعتمداری با اشاره به ایجاد حدود 100 هزار شغل در سال‌های گذشته، این رقم را از برکات تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی استان خراسان رضوی خواند و امیدواریم که این عدد در سال جاری به 160 هزار شغل در این استان برسد.

شریعتمداری در پایان، هم‌فکری استان‌های شرقی کشور را برای حل معضل آب خواستار شد و قول‌ پیگیری طرح انتقال آب از دریای عمان به خراسان را داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی