English

ابلاغ اصلاح یک مصوبه دولتی

معاون اول رئیس جمهور مصوبه دولت در خصوص اصلاح تصویب نامه شماره ۲۳۷۳۹۵/ت۴۲۹۸۶ه ـ موضوع بازنگری آیین نامه بند (هـ) ماده (۲۹) قانون برگزاری مناقصات (آیین نامه خرید خدمات مشاوره) را ابلاغ کرد.

ابلاغ اصلاح یک مصوبه دولتی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیئت وزیران در جلسه ۲۸/ ۳/ ۱۳۹۶ به پیشنهاد معاونت علمی و فناوری ردیس جمهور و به استناد بند (هـ) ماده (۲۹) قانون برگزاری مناقصات – مصوب ۱۳۸۳- تصویب کرد:

متن زیر جایگزین بند (۱) تصویب نامه شماره ۲۳۷۳۹۵/ت۴۲۹۸۶هـ مورخ ۲/ ۱۲/ ۱۳۹۰ می شود:

۱- تبصره ­های زیر به جزء (۶) بند (الف) ماده (۲) تصویب ­نامه شماره ۱۹۳۵۴۲/ت۴۲۹۸۶ک مورخ ۱/ ۱۰/ ۱۳۸۸ اضافه می ­شود:

تبصره ۱- موافقت قطعی انجام فعالیت­ های پژوهشی دانشگاه ­ها، موسسات تحقیقاتی، مراکز رشد و پارک­ های علم و فناوری و سایر مراکز تحقیقاتی قانونی در زمینه مربوط که حسب مورد توسط

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر و تاییدیه شرکت ­ها و موسسات دانش ­بنیان که از سوی کارگروه موضوع ماده (۳) آیین­ نامه اجرایی قانون حمایت از شرکت­ ها و موسسات دانش­ بنیان و تجاری ­سازی نوآوری ­ها و اختراعات موضوع تصویب­ نامه

شماره ۱۴۱۶۰۲/ت۴۶۵۱۳هـ مورخ ۲۱/ ۸/ ۱۳۹۱ صادر می­شود به منزله گواهی­نامه صلاحیت برای ارجاع کارهای پژوهشی تلقی می­ گردند.

تبصره ۲- شرکت ­ها و موسسات دانش ­بنیان صرفا مجاز به انجام پژوهش ­های کاربردی و توسعه­ ای برای تولید دانش فنی یا توسعه کالاها و خدمات دانش­بنیان در زمینه تخصصی تأیید شده از سوی کارگروه فوق هستند و سقف مبلغ قراردادهای پژوهشی سالیانه آنها حداکثر تا میزان دو برابر درآمد ناشی از کالاها و خدمات دانش ­بنیان مندرج در اظهارنامه مالیاتی سال گذشته آنها معتبر خواهد بود. دستگاه ­های مشمول موظفند فعالیت­ های پژوهشی این تبصره را در سامانه سمات ثبت کنند. وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گزارش ­های مربوط را بررسی و در صورت لزوم لغو صلاحیت انجام فعالیت­ های پژوهشی و یا توصیه ­های لازم را به کارگروه و دستگاه مربوط اعلام می ­کند تا اقدام مقتضی انجام گیرد. کلیه دستگاه ­ها ملزم به رعایت تصمیمات اعلامی هستند.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس ­جمهور این مصوبه را به  وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی- وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

وزارت امور اقتصادی و دارایی- سازمان برنامه و بودجه کشور معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور ابلاغ کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه