English

در حاشیه مراسم وداع با شهدای ترور در مجلس؛

وزیر اطلاعات: محل هم‌پیمانی تروریست ها شناسایی شده است

وزیر اطلاعات با اشاره به شناسایی عقبه تیم تروریستی حوادث اخیر مجلس و حرم امام (ره) گفت که مکانی که تروریست ها با هم هم‌پیمان شده بودند شناسایی و تعدادی از افراد آن‌ها دستگیر شدند.

وزیر اطلاعات: محل هم‌پیمانی تروریست ها شناسایی شده است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود علوی در حاشیه مراسم وداع با شهدای ترور در مجلس اظهار کرد: ما در دو روز گذشته و پس از این اتفاق رد آن‌ها را زدیم و آن‌ها را شناسایی کردیم. عقبه تیم تروریستی را شناسایی کردیم و اکنون افراد متعددی از آن‌ها شناسایی و دستگیر شدند و محلی که در آن با هم هم‌پیمان شده بودند و فیلم آن را مردم در فضای مجازی دیدند شناسایی شد و تعدادی از نفرات آن‌ها هنوز آنجا حضور داشتند که دستگیر شدند.

وی افزود:‌ تجهیزات و مواد منفجره و کمربند انفجاری که آماده کرده بودند در اختیار نیروهای اطلاعات و سرباز گمنام امام زمان (عج) قرار گرفته است اما با توجه به اینکه این عملیات در میانه راه است و باید جزئیات آن مکتوم بماند تا سربازان گمنام امام زمان (عج) به آخرین هدفها ضربه بزنند پس از پایان عملیات اطلاعات کامل را به اطلاع مردم می‌رسانیم.

وزیر اطلاعات در پایان تاکید کرد:‌ مردم مطمئن باشند فرزندان آن‌ها بیدارند و اجازه نمی دهند امنیت آن‌ها به سادگی آسیب ببیند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی