English

حجت‌الاسلام رئیسی:

حکومت آل‌سعود امتداد راهبردی نظام استکبار جهانی در منطقه خاورمیانه است/رژیم سعودی هر روز بیشتر تحت سلطه غربی‌ها قرار می‌گیرد

تولیت آستان قدس رضوی گفت: بدون تردید قهرمان ملی این کشور در مبارزه با تروریسم امام راحل ماست که خوب شناخت و صحیح در برابر جریان خبیث منافقین موضع گیری کرد، اگر آن ایستادگی‌ها نبود امروز کشور این امنیت را نداشت.

حکومت آل‌سعود امتداد راهبردی نظام استکبار جهانی در منطقه خاورمیانه است/رژیم سعودی هر روز بیشتر تحت سلطه غربی‌ها قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز در جلسه تفسیر قرآن که در حرم مطهر برگزار شد، اظهار داشت: حکومت آل‌سعود امتداد راهبردی نظام استکبار جهانی در منطقه خاورمیانه است؛ با وجود تمام امتیازات و باج‌هایی که این رژیم به غربی‌ها داده است اما هر روز بیشتر تحت سلطه و نفوذ آن‌ها قرار می‌گیرد.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: مستکبران با تمام امپراتوری رسانه‌ای خود به دنبال القای روحیه تسلیم، تمکین و ظلم‌پذیری در میان ملت‌ها هستند.

وی افزود: اگر مجاهدان هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و خانواده آنها نبودند، آیا امروز چنین امنیتی را در کشور داشتیم؟

رئیسی اضافه کرد: روز گذشته چند تروریست در تهران به تعبیر مقام معظم رهبری ترقه‌بازی کردند، ملت ایران در دوران دفاع مقدس در برابر به اصطلاح قدرت‌های بزرگ جهانی ایستادند و بساط تروریسم‌های بزرگتر از این‌ها را جمع کردند.

وی تشریح کرد: 17 هزار نفر مردم بی‌گناه که در میان آنها رئیس جمهور و نخست وزیر این کشور بودند، به دست منافقین و داعشی‌های آن روزگار به شهادت رسیدند؛ بدون تردید قهرمان ملی این کشور در مبارزه با تروریسم، امام راحل ماست که خوب شناخت و صحیح در برابر جریان خبیث منافقین موضع‌گیری کرد، اگر آن ایستادگی‌ها نبود، امروز کشور این امنیت را نداشت.

تولیت آستان قدس رضوی یادآور شد: قدردانی از جوانان غیوری که جانشان را فدای این کشور و اسلام کردند، جانبازانی که 30 سال با عارضه قطع نخاع بر بستر هستند و خانواده‌هایی که با مشکلات این فقدان‌ها و عارضه‌ها دست پنجه نرم می‌کنند، لازم است این قدردانی‌ها باید نه تنها در سخن که در عمل باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه