English

یک جبهه سیاسی: ظهور امام(ره) از فرازهای درخشان تاریخ ایران و جهان است

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در بیست و هشتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: ظهور امام خمینی و انقلاب اسلامی که بی نام خمینی(ره) در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست، بی‌گمان از فرازهای درخشان، بی نظیر و دوران ساز تاریخ ایران بلکه جهان است.

یک جبهه سیاسی: ظهور امام(ره) از فرازهای درخشان تاریخ ایران و جهان است

به گزارش خبرگزاری موج، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در این بیانیه نوشت:‌ در ایام بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار و معمار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) و در آستانه نیمه خرداد، سرآغاز جنبش رهایی بخش ملت ایران، بر روح بلند و ملکوتی امام راحل درود می‌فرستیم و بر آستان شهیدان مظلوم قیام تاریخی پانزده خرداد، طلیعه داران پیروزی انقلاب اسلامی و گشایندگان راه نجات و رستگاری این ملت سر تعظیم فرود می‌آوریم و آغاز بیست و نهمین سال رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) خلف صالح امام و سکاندار حکیم و نستوه انقلاب اسلامی که پرچم هدایت امت ورهبری انقلاب اسلامی را در دست دارند تبریک می‌گوییم.

این جبهه افزود: این انقلاب که برآمده از پاسخ یکپارچه ملت ایران به دعوت امام خمینی(ره) و ایثار و ازجان گذشتگی ملت ایران در راه اسلام و پایان دادن به قرن‌ها تباهی، ظلم، فساد و عقب ماندگی بود، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را نصیب ملت ایران کرد و در قریب 40 سال حیات پربرکتش ملت وکشور ایران را از یک ملت فراموش شده و یک کشور ضعیف و عقب مانده و دست چندم به اوج عزت، قدرت و پیشرفت رساند.

در ادامه این بیانیه می خوانیم: تداوم انقلاب و تحقق آرمان‌ها و آرزوهای بلند امام راحل برای این ملت، در رهبری حضرت آیت‌الله‌ العظمی خامنه‌ای(مدظله) که با هدایت الهی و انتخاب تاریخی خبرگان ملت ظهوریافت، میسر شد و ایشان در سه دهه رهبری حکیمانه، مدبرانه و مشفقانه خویش با وجود دشمنان کینه توز خارجی و بدخواهان داخلی و کم مهری برخی دوستان و همراهان امام، با اقتدار کامل به صیانت از انقلاب شکوهمند اسلامی و حفاظت از میراث فکری ومعنوی امام خمینی و نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخته و با هدایت آن به‌سوی اهداف بلند و پشت سرگذاشتن توطئه‌های رنگارنگ، دستاوردهای جدید را یکی پس از دیگری به کارنامه این انقلاب پویا و بالنده افزود و آمال و آرزوهای دشمنان را که در دنیای بدون امام خمینی(ره)شکل گرفته بود، ناکام گذارد.

این جبهه در بیانیه خود تاکید کرد «نهال پاک انقلاب که به دست امام راحل در این سرزمین غرس شد، با باغبانی مقام معظم رهبری و حضور همیشگی مردم، اینک به درخت تناور و پرثمری بدل شده است که به مصداق کلام الهی ریشه در اعماق زمین دارد و شاخ و برگ بر آسمان می‌ساید و از حاصل آن نه فقط ملت ایران که همه مظلومان و مستضعفان عالم کام می‌جویند.
در این بیانیه آمده است: انقلاب امام خمینی و نظام برآمده از آن، امروز بیش از هر زمان آماج حمله دشمنان و بدعهدی دوستان گم کرده راه قرار دارد و بیش از پیش باید از آن حفاظت و مراقبت کرد. این وظیفه بیش از مردم- که همواره در عرصه های خطر و مسوولیت حاضر بوده و ایفای نقش کرده‌اند- هوشیاری نیروهای انقلاب و تلاش و مجاهدت مسئولان و نهادها و دستگاه‌های نظام را می‌طلبد.

بر پایه این بیانیه، «امروز در عرصه اداره داخلی کشور و در زندگی و معیشت مردم مشکلاتی وجود دارد که وجود آنها به ویژه مشکلات و تنگناهای اقتصادی و برخی آسیب های اجتماعی، موجب شده است چهره زیبای انقلاب مشوه شود و دستاوردهای عظیم و بی بدیلی که طی سال ها حاکمیت نظام جمهوری اسلامی حاصل شده است، تحت الشعاع قرار گیرد و موجب طمع دشمنان و بدخواهان شود».

در این بیانیه می خوانیم: وجود این مشکلات هر چند ناشی از دشمنی و سنگ اندازی‌های دشمنان خارجی و بدکارکردی و برخی ناکارآمدی‌های داخلی است اما علت العلل آن را باید در شیوه عمل و سلوک آن دسته از مدیران و مسوولان کشور و دستگاه های حکومتی دانست که به تدریج از مبانی، اصول و ارزش‌های انقلاب و گفتمان امام و رهبری فاصله گرفته و به روش ها و رویکردهای غیر انقلابی روی آورده‌اند.

«جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به جد معتقد است تنها راه حل مشکلات کشور، بازگشت به انقلاب واصول، مبانی و ارزش‌های حیات‌بخش آن است و این همان حقیقتی است که در این سال ها رهبر معظم انقلاب بارها برآن انگشت نهاده و مسوولان و دستگاه ها و نیز مردم را بدان فراخوانده‌اند».

این جبهه می افزاید: مادام که دولت ها حل مسائل و رفع تنگناهای اقتصادی را درگرو حمایت و دخالت‌های خارجی بدانند و به جای تکیه بر نیروی لایزال مردم و امکانات و ظرفیت‌های داخلی، راه مذاکره و کرنش در مقابل مستکبران و قدرت های فزونخواه خارجی که هیچگاه جز به منافع شیطانی خویش نمی‌اندیشند، جست و جو کنند.

«تا زمانی که برخی مسوولان و مدیران به جای اعمال مدیریت انقلابی و جهادی به روش های عادی، اداری و محافظه کارانه دل خوش دارند و به جای منافع ملت و توده های مردم که صاحبان اصلی نظام و رکن اساسی انقلاب به حساب می آیند، منافع شخصی و ملاحظات خویشاوندی، حزبی و قبیله‌ای را ترجیح دهند... و تا دست از ثروت اندوزی و رفاه طلبی که دامان بسیاری از آنان را آلوده است، نشویند و از کاخ های رویایی خویش در شمال شهرها به درون مردم نیایند و زندگی همسان توده‌های مردم اختیار نکنند و روح کاخ نشینی را از قالب خود نزدایند، مشکلات کشور که راه حل های ساده و در دسترس دارد، حل ناشده باقی خواهد ماند و روز به روز بر ابعاد آن افزوده می‌شود».

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در پایان این بیانیه بر تلاش در راه حفاظت از انقلاب و اعتلای نظام اسلامی و حل مشکلات کشور و مردم تاکید کرد.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه