English

سردار عظیمی:

شهدا سند حقانیت ملت ایران هستند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف در غرب کشور گفت:امروز مردم ما به خوبی می‌دانند که همه جنایاتی که در منطقه اتفاق می‌افتد زیر سر صهیونیست‌ها و آمریکایی‌هاست.

شهدا سند حقانیت ملت ایران هستند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمدنظر عظیمی امروز شنبه در مراسم تشییع و خاکسپاری چهاردهمین شهید مدافع حرم استان کرمانشاه  شهید فریدون احمدی، گفت: درورد خدا بر شما ملت غیور، فداکار، با ایمان و مخلص استان کرمانشاه و خانواده‌های معظم شهدا به ویژه شهید فریدون احمدی که در این چندماه شرایط بسیار سختی را تحمل کردند.

وی افزود: به نمایندگی از همرزمان شهید، فرماندهان رده‌های مختلف سپاه و نیروهای مسلح، مدیران و مسئولین استان این مصیبت را خدمت خانواده معظم شهید تسلیت عرض کرده و این افتخار را تبریک عرض می‌کنم. آنچه را امروز باید اشاره کنم این است که مکانی را که امروز در آن ایستاده‌ایم و میزبان خیل عظیمی از شهدای انقلاب و فرزندان امام راحل هستیم، مکان مقدسی است و سند حقانیت ملت ایران، سند حقانیت کسانی که در زمان شروع حرکت امام (ره)، او را همراهی کردند و در این راه به شهادت رسیدند، است.

سردار عظیمی ادامه داد: این شهدا سند حقانیت ملت ایران و افتخارات ملت ایران هستند  دشمن بداند این اسناد زنده، سند رسوایی دشمن است. سند رسوایی دشمنانی که همه توطئه ها زیر سر آنهاست. دشمنانی که شعاری که دارند می‌دهند و حرفی که دارند می‌زند چیز دیگری است و عمل آنها چیز دیگری است. امروز مردم ما به خوبی می‌دانند که همه جنایاتی که در منطقه اتفاق می‌افتد زیر سر صهیونیست‌ها و آمریکایی‌هاست.

وی گفت: آنها به ظاهر ائتلاف مبارزه با داعش تشکیل می‌دهند اما در باطن و در واقع همه حمایت‌هایی که گروه‌های تکفیری می‌شوند از طرف آمریکایی‌ها و مزدوارن در خدمتشان است. مردم ما به خوبی این را دریافته‌اند و راه امام (ره) و انقلاب را شناخته‌اند و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکرده و نخواهند کرد. امروز بیشترین مراجعات جوانان نسل سوم و چهارم ما برای حضور در این جبهه‌های سخت و برای مقابله با تکفیریها است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه