English

وزیر کشور

از تمامی آرا حتی یک رای صیانت خواهیم کرد/آغاز رای گیری را اعلام می کنم

عبدالرضا رحمانی فضلی در جمع خبرنگاران گفت: امروز 29 اردیبهشت 1396 انتخابات دهمین دوره میان دوره مجلس، پنمین دوره شوراهای شهر و روستا و داوزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آغاز می شود.

از تمامی آرا حتی یک رای صیانت خواهیم کرد/آغاز رای گیری را اعلام می کنم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، عبدالرضا رحمانی فضلی در جمع خبرنگاران گفت: امروز 29 اردیبهشت 1396 انتخابات دهمین دوره میان دوره مجلس، پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آغاز می شود. لازم است از همه عوامل مجلس، دستگاه های قضایی، ثبت احوال و امنیتی که در اجرای انتخابات زحمت کشیدند تقدیر کنم و همچنین از مردم که در زمان تبلیغات با حضور پر شور و با رعایت قوانین شرایط آرامی ایجاد کردند تشکر کنم.

وی افزود: در ادامه نکاتی که لازم است رعایت شود بیان می کنم. اولا آنکه حضور در زمان مناسب در مراکز رای گیری حضور داشته باشند تا نیاز به تمدید نباشد. همچنین احتمال وجود شایعات و گمانه زنی ها وجود دارد و باید بدون توجه به آن ها نگاهاشان به صدا و سیما باشد. دستگاه های نظارتی و اجرایی با اطمینان کامل و برنامه ریزی دقیق صیانت راای ملت رد تمام مراحل را حفظ خواهند کرد و هیچ گونه دخالتی در هیچ مرحله ای رخ نخواهد داد حتی برای یک رای. و ما این را اطمینان می دهیم و رهبری در سخنرانی اخیر به این مساله اشاره کردند.

رحمانی فضلی تاکید کرد: هرگونه مشاهده تخلف با عدم رعایت قوانین در هر مرحله به استانداری ها، فرمانداری های ها و وزارت کشور اعلام کنند. لذا آغاز رای گیری را اعلام می کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه