English

حمایت تمام قد زریبافان از آیت الله رییسی

مسعود زریبافان از داوطلبین کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: کلیه ستادها و تشکیلات منسجم شکل گرفته در تهران و استان‌ها در جهت حمایت از حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی قرار خواهد گرفت.

حمایت تمام قد زریبافان از آیت الله رییسی

به گزارش خبرگزاری موج در این بیانیه آمده است:

بسمه‌تعالی

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات صادقانه و خالصانه حضرات آیات فقها محترم و حقوقدان گرامی شورای نگهبان قانون اساسی که با دقت و رعایت تقوای الهی مسئولیت خطیر احراز صلاحیت کاندیداهای دوره دوازدهم ریاست جمهوری را به سرانجام رساندند اعلام و از این که تکلیف سنگینی را که اقشار مختلف مردم شریف ایران به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران بر  دوش اینجانب نهاده بودند حسب مسئولیت خود برداشتند سپاسگزارم.

خداوند منان را شاکرم که توفیق خدمت به نظام جمهوری اسلامی را به اینجانب در عرصه‌های گوناگون عنایت نموده و به لطف الهی تا آخرین نفس نیز خدمتگزار انقلاب، امام المسلمین و مردم بزرگوار کشور و خانواده معزز شهدا و ایثارگران خواهم بود.

ضمنا از تمامی گروه‌ها و تشکل‌ها به ویژه اعضای جمعیت یاران انقلاب اسلامی و خواهران و برادرانی که اعتماد نموده و در جهت کمک به اینجانب تلاش خالصانه و بدون انتظاری داشته‌اند تشکر و برای آنها از خداوند متعال سلامتی و توفیق روزافزون خواهانم.

لازم به ذکر است کلیه ستادها و تشکیلات منسجم شکل گرفته در تهران و استان‌ها در جهت حمایت از حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی قرار خواهد گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه