English

بنای ما در کشورداری، حاکمیت یک جناح خاص نیست

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما معتقدیم همه می توانند خارج از گرایش های نژادی در عرصه کشورداری حضور داشته باشند و بنای ما در کشورداری حاکمیت یک جناح و جریان خاص نیست.

بنای ما در کشورداری، حاکمیت یک جناح خاص نیست

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی در ادامه سفرهای تبلیغاتی خود، در جمع مردم شهرستان قروه که به استقبال وی آمده بودند، گفت: آشنایی با مردم این شهرستان که با کار و تلاش و زحماتشان آشنایی دارم برای من افتخار است.

وی افزود: من یقین می‌دانم این تقدیر و تشکری که از من می‌شود برای یک خدمتگزار است و من جدای از خدمتگزاری به مردم و امام رضا هویتی برای خود نمی‌شناسم و در کنار آن نیز هویت خود را وابستگی به نظام و انقلاب می دانم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: امروز بسیاری از مردم را شنیدن برخی اخبار مانند اخبار فساد که بین آن اخبار و نظام و انقلاب هیچ ارتباطی نیست، رنج می دهد و مسائلی چون بیکاری و مشکلات اقتصادی مردم را نگران کرده است.

رئیسی در پایان تأکید کرد: ما معتقدیم همه می‌توانند خارج از گرایش‌های نژادی در عرصه کشورداری حضور داشته باشند و بنای ما در کشورداری حاکمیت یک جناح و جریان خاص نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه