English

نماینده مردم مبارکه در مجلس:

رئیس‌جمهوری انتخاب کنیم که با نجومی‌بگیران برخورد کند/ قانون‌مداری شعار فراموش‌شده کاندیداها پس از انتخابات

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: با حضور پرشور پای صندوق رأی کسی را انتخاب کنیم که به فکر حل مشکل فقرا و مستضعفان باشد و با فساد و حقوق‌های نجومی برخورد کند.

رئیس‌جمهوری انتخاب کنیم که با نجومی‌بگیران برخورد کند/ قانون‌مداری شعار فراموش‌شده کاندیداها پس از انتخابات

به گزارش خبرگزاری موج، زهرا سعیدی ظهر امروز در آیین افتتاح اجرای شبکه فاضلاب شهرستان مبارکه اظهار داشت: یکی از شعارهایی که کاندیداها پیش از انتخابات مطرح می‌کنند اما پس از انتخاب شدن فراموش می‌شود قانون‌مداری است.

وی افزود: دولت‌ها که وظیفه اصلی‌شان همین اجرای قوانین است باید این موضوع را در اولویت کار خود قرار دهند و هر جا فقدان قانون مشاهده کردند آن را با ارائه لایحه به مجلس شورای اسلامی حل کنند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سلیقه‌ای عمل کردن در همه دولت‌ها رایج بوده و همین موضوع نابسامانی‌هایی را به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه هر دولتی به سر کار می‌آید باید با مجلس هماهنگ باشد، تأکید کرد: برای جلوگیری از هرج و مرج رئیس‌جمهور که خود منتخب مردم است باید مطیع مصوبات مجلس باشد.

سعیدی خاطرنشان کرد: امروز شاهد آرزوی دیرینه مردم مبارکه هستیم که پس از برگزاری جلسات متعدد با حضور شخص وزیر جامعه عمل پوشید و حدود 20 روستا شبکه فاضلاب پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو یادآور شد: نسبت به شخصی توصیه نمی‌کنم اما با حضور پرشور پای صندوق رأی کسی را انتخاب کنیم که به فکر حل مشکل فقرا و مستضعفان باشد و با فساد و حقوق‌های نجومی برخورد کند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به وزیر نیرو عنوان کرد: اجرای مصوبه 9 ماده‌ای شورای عالی آب خواسته همه مردم اصفهان است که تاکنون انجام نپذیرفته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه