English

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان تاکید کرد:

قانونمداری و بی طرفی مسوولین در انتخابات

‌معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان بر قانونمداری و بی طرفی همگان در انتخابات تاکید کرد و از فرمانداران خواست زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند و ابراز کرد: میزان مشارکت مردم استان کرمان در انتخابات گذشته با حضور 63 درصدی یک درصد بیش از میانگین کشوری مشارکت در انتخابات بوده است.

قانونمداری و بی طرفی مسوولین در انتخابات

‌به گزارش ‌خبرگزاری موج، "حمید ذکااسدی" در ششمین ستاد انتخابات استان کرمان اظهار کرد: ستاد اتخابات استان کرمان و فرمانداران سراسر استان برای برگزاری انتخابات سالم، امن و باشکوه آمادگی دارند.
ذکاءاسدی بر قانونمداری و بی طرفی همگان در انتخابات تاکید کرد و از فرمانداران خواست زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند و گفت: میزان مشارکت مردم استان کرمان در انتخابات گذشته با حضور 63 درصدی یک درصد بیش از میانگین کشوری مشارکت در انتخابات بوده است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان افزود: ان‌شاءالله با توجه به اقدامات مثبتی که در زمینه‌های سیاسی، فرهنگی و به خصوص اقتصاد مقاومتی در استان کرمان صورت گرفته است و استان در چنین شرایطی که در تارک توسعه کشور همچون ستاره‌ای می‌درخشد و همچنین با مدیریت جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی و یاری رساندن به نماینده عالی دولت در استان زمینه امیدواری مردم فراهم شده است، انتخابات آینده با شکوه، سالم و قانونی برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه