English

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

ولایت فقیه و تفکر انقلابی دو عامل شکست دشمنان در برابر ایران است

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که دشمن به دنبال کمرنگ کردن جایگاه ولایت فقیه در جامعه اسلامی و ملت ایران است، گفت: ولایت فقیه و تفکر انقلابی ملت ایران دو عامل شکست توطئه‌های شوم دشمنان علیه ایران اسلامی است.

ولایت فقیه و تفکر انقلابی دو عامل شکست دشمنان در برابر ایران است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام و المسلمین«عبدالله حاجی صادقی» در یادواره شهدای پاسدار یزد که به مناسبت سالروز شهادت شهید منتظر قائم و طوفان شن طبس برگزار شد، با بیان این که عشق به شهادت در بین جوانان ایران در هشت سال دفاع مقدس مانند عشق به آزدسازی خرمشهر بود، اظهار کرد: شهدا احیا گران جامعه و بشریت هستند.

وی گفت: عده‌ای برای حفظ دین خدا، منطق امام حسین(ع) را در پیش گرفتند و با اهدای جان خود در برابر تهاجم دشمن، این خاک و بوم را حفظ کردند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تجلی کامل لبیک یا حسین را حضرت ابالفضل العباس(ع) دانست و بیان کرد: تمام شهدای انقلاب، آرزو داشتند که در راه امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) قرار گیرند.

حاجی صادقی در مورد وظیفه‌ای که الان بر دوش مردم گذاشته شده است، افزود: دشمن فهمیده که عامل پیروزی ملت ایران فرهنگ شهادت است و به این نتیجه رسیده که انقلاب اسلامی ایران را جز به وسیله مردم ایران نمی‌توان نابود کرد و تنها راهمان این است که فرهنگ شهادت طلبی و ارزش‌های اسلامی را از مسلمانان بگیرد.

وی در ادامه مقام معظم رهبری را اولین عامل شکست دشمنان  در برابر ایران اسلامی عنوان کرد و افزود:‌ تفکر ملت ایران دومین عامل شکست توطئه دشمنان علیه امنیت و آرامش ایران اسلامی است.

این مقام مسوول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که دشمان دین و نظام اسلامی به دنبال کمرنگ کردن جایگاه ولایت فقیه در کشور هستند، تصریح کرد: بزرگترین اشکال ما به برخی افراد این است که مراقب باشید سرباز دشمن در تمرکززدایی از ولایت نباشید و در زمین دشمن حرکت نکنید.

حاجی صادقی خاطرنشان کرد: در نظام اسلامی، مدل حکومتی ما ولایی و ولایت فقیهی است و مشروعیت و حقانیت همه قوا، نهادها و سازمان‌هایمان به ولایت است، به همین دلیل دشمن به دنبال تضعیف آن است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: یکی دیگر از مشکلاتی که دشمنان بیان می‌کنند این است که رهبری حال حاضر کشور دقیقا از جنس رهبری نخست یعنی امام(ره) است و همین موضوع سبب شده که توطئه‌ها در ایران اثر نکند.

وی با تاکید بر این که ما باید با پیروی و تبعیت کامل از ولی فقیه زمینه خنثی شدن توطئه دشمنان را فراهم کنیم، اظهار کرد: موضوع بعدی که دشمن به دنبال آن است، تغییر دادن اذهان مردم از گرایش‌های معنوی و آخرت‌گرایی و شهادت‌طلبی به سمت دنیاطلبی است.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: حرف دشمن این است که انتخابات نقطه قوت ایران اسلامی است و باید این عرصه را نقطه تهدید ایران کنیم.

حاجی صادقی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر این که همه باید به انتخابات احترام بگذاریم، افزود: نخستین شاخصه این احترام حضور آگاهانه در انتخابات است و مردم باید علاوه بر اینکه خودشان در انتخابات حضور پیدا می‌کنند، دیگران را هم ترغیب کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی