English

رئیس کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی:

کاندیداهای ریاست جمهوری برنامه‌های خود را در حوزه هنر بیان کنند

محمدحسین ایمانی خوشخو گفت: امیدواریم کاندیداهای ریاست جمهوری سیاست‌ها و برنامه‌های خود را در زمینه هنر به طور مشخص بیان کنند.

کاندیداهای ریاست جمهوری برنامه‌های خود را در حوزه هنر بیان کنند

به گزارش خبرگزاری موج، محمدحسین ایمانی خوشخو در نخستین جلسه کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال جدید گفت: کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی مرجع رسمی طرح مباحث و دیدگاههای هنری و بررسی مسایل هنری کشور است که تاکنون علاوه بر تهیه و تدوین اسناد هنری و پیگیری آنها باهمکاری کارشناسان، هنرمندان و نهادهای مربوط، رویدادها و ضرورت های هنری رانیز بررسی کرده است.

ایمانی خوشخو گفت: امیدواریم کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی با تلاش بیشتر مباحث و ضرورت های هنری کشور را در تعامل با نهادهای هنری و کارشناسان بررسی و پیگیری کند. تشکیل کارگروه تهیه سند توسعه تئاتر با توجه به شرایط امروز تئاتر کشور از نخستین برنامه هایی است که در سال جدید در دستور کار کمیسیون هنر و معماری است.

رئیس کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی در بخش دیگری از این نشست گفت: امیدواریم کاندیداهای ریاست جمهوری سیاست‌ها و برنامه‌های خود را در زمینه هنر به طور مشخص بیان کنند.

اعضای کمیسیون هنر و معماری شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه جلسه نظرات خود را درباره مسائل و رخدادهای هنری روز بیان کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه