English

فرمانده مرزبانی ناجا:

نقش آفرینی ایران در مبادلات جهانی مرهون فداکاری شهدا است

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در تمامی مبادلات جهانی به خوبی نقش آفرینی می کند که این حاصل خون شهدا، ایثارگری و دلاورمردی های رزمندگان اسلام است.

نقش آفرینی ایران در مبادلات جهانی مرهون فداکاری شهدا است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار قاسم رضایی با حضور در مسجد امام حسن(ع) و مزار پنج شهید گمنام دفاع مقدس جزیره کیش، ضمن غبارروبی مزار شهدای گمنام با آرمان‌های آنان تجدید میثاق کرد.

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در تمامی مبادلات جهانی به‌خوبی نقش‌آفرینی می‌کند که این حاصل خون شهدا، ایثارگری و دلاورمردی های رزمندگان اسلام است. در شرایط کنونی نیز همه مردم و مسئولان در سایه رهبری فرزانه و شجاع، مسیر را به خوبی ادامه می دهند .

وی با اشاره به نقش و جایگاه شهدا در حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: مراسم غبارروبی و عطر افشانی در ایام مختلف نشانه ارج نهادن به خون این شهیدان است زیرا آنها با جانفشانی خود انقلاب اسلامی را حفظ و دین را زنده کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، پنج شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس که در محوطه مسجد امام حسن مجتبی (ع) جزیره کیش آرمیده‌اند در عملیات‌های خیبر، بدر ، کربلای 5 و والفجر 8 به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی