English

هشداری برای مردم ولایتمدار

گرچه آقای احمدی نژاد تلاش کرد که بگوید نه اصولگرا و نه اصلاح طلب و نه هیچ گونه سیاسی دیگر را مد نظر دارد اما با ثبت نام خود بخوبی نشان داد که برای رقم زدن یک اتفاق مهم پا به میدان انتخابات گذاشت.

هشداری برای مردم ولایتمدار

گرچه آقای احمدی نژاد تلاش کرد که بگوید نه اصولگرا و نه اصلاح طلب و نه هیچ گونه سیاسی دیگر را مد نظر دارد اما با ثبت نام خود بخوبی نشان داد که برای رقم زدن یک اتفاق مهم پا به میدان انتخابات گذاشت.

برخی از ملاحظات این  اتفاق مهم به شرح زیر است:

1- واقعیت این است که نیروهای حامی دیروز احمدی نژاد همان قشر متدین ، مستضعف و مردمی هستند که البته دین باورند که مهمتر از احمدی نژاد، ارزش های حضرت امام خمینی ( ره ) بنیانگذار جمهوری اسلامی و ولایت فقیه برایشان جلوه می نماید. پس می توان گفت در حالی که شخص ولی امر مسلمین برای صلاحدید او به طور دوستانه متذکربه نیامدنش در این عرصه شده اند. 

با این آمدن احمدی نژادعملا در مقابل ولی امر خویش قد علم کرده و بر این باور است که می تواند یاران و رای دهندگان دیروز خود را برای معارضه و مخالفت با رهبری فرا بخواند.

2- رویکرد حضور احمدی نژاد ممکن است برای عده ای ناخوش به حساب بیاید و اتفاقا برخی ها از نهی رهبری در خصوص عدم حضور احمدی نژاد تلاش کردند به نفع خود بهره برداری کنند که در این میان به دولت یازدهم آقای روحانی اشاره داشت.

3- اما اینک باید باور داشت که این روند حضور هماهنگ با کسانی است که می خواهند حادثه آفرینی کنند و آب آرامش سیاسی جامعه را گل آلود نمایند و می توان این خطر را از هم اکنون حس کرد که در پس پرده این ثبت نام ، توافق هایی گل آلود وجوددارد.

4- نیروها و مردم عزیز و متدین کشورمان دیگر تکلیفشان مشخص شده و این در حالی است که جاذبه خبرحضور احمدی نژاد برای رسانه ها و سیاستمداران خارجی بسیار قابل ملاحظه است.

5- بهترین بهره برداری داخلی از این اتفاق که می تواند از همین امروز جشن خود را بگیرد از سوی دولت یازدهم آقای روحانی صورت خواهد گرفت.

6 – تکنولوژی ایجاد بحران و التهاب عمومی در اختیار شخص احمدی نژاد است و با تجربه  سال 88 که در عین حال استدلاها و متغیرها به نفع وی بود می توان گفت که تجربه ای برای این التهاب آفرینی منحصر بفرد در اختیار وی می باشد.

«دکتر محمودی»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه