English

فیضی در تذکر شفاهی مطرح کرد:

انتقاد از مسدود شدن بسیاری از کانال های تلگرامی حامی دولت

نماینده مردم اردبیل، نمین ، نیر و سرعین در مجلس از بسته شدن بسیاری از کانال های تلگرامی حامی دولت انتقاد کرد.

انتقاد از مسدود شدن بسیاری از کانال های تلگرامی حامی دولت

به گزارش خبرگزاری موج، محمد فیضی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 16 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به محمدباقر نوبخت افزود: برای تحقق تولید و اشتغال که مقام معظم رهبری آن را زینت سال دانسته اند نیازمند یک نظام اداری خلاق هستیم در حالی که اکنون نظام اداری به دلیل وجود کارهای روزمره آمادگی برای جذب نخبگان ندارد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر صنعت و معدن ادامه داد: اتحادیه فرش در استان ها بلاتکلیف هستند این در حالی است که دسترسی به سایت اصناف نیز برای صدور پروانه کسب دارای مشکلات اساسی است لذا لازم است دستورات لازم به معاونت اقتصادی و بازرگانی داده شود.

وی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی گفت: در مورد برخی جابه جایی مدیرعامل ها، هماهنگی با استاندار یا مجمع نمایندگان نشده است که این نشان دهنده آن است که وزیر جهاد کشاورزی خلاف قانون حرکت کرده است.

فیضی با تاکید بر ضرورت کنترل فضای مجازی و رسانه ای افزود: در این زمینه عادلانه عمل نمی شود به گونه ای که بسیاری از کانال ها دروغ ها و تهمت های زیادی به رئیس جمهور منتخب مردم روا می دارند در حالی که بسیاری از کانال های تلگرامی حامی دولت بسته شده است و برخی از مدیران آن بازداشت شده اند. چرا مسئولان مربوطه جهت تنویر افکار عمومی اقدامی انجام نمی دهند

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه