English

ایران بالگرد روسی تولید می کند

صنایع بالگرد سازی روسیه و سازمان گسترش و نوسازی ایران (IDRO) قصد دارند تا در سرمایه گذاری مشترکی بالگرد «کا-۲۲۶ » و «آتسات» را تولید نمایند.

ایران بالگرد روسی تولید می کند
به گزارش خبرگزاری موج، صنایع بالگرد سازی روسیه و سازمان گسترش و نوسازی ایران (IDRO) قصد دارند تا در سرمایه گذاری مشترکی بالگرد «کا-۲۲۶ » و «آتسات» را تولید نمایند.
ایران بالگرد روسی تولید می کند

به نوشته «وبگاه هوانوردی روسیه» هفته گذشته شرکت بالگردسازی روسیه از مونتاژ این بالگردهای غیرنظامی سبک در ایران خبر داده بود.

«آندره بوژنسکی» مدیر عامل شرکت بالگردسازی روسیه و «منصور معظمی» مدیر شرکت گسترش و نوسازی ایران یادداشت تفاهمی را به این منظور امضا کردند که هدف آن گسترش همکاری‌های دوجانبه و نوین سازی ناوگان بالگردی ایران اعلام شده است.


به نوشته وبگاه هوانوردی روسیه، ایران قصد دارد از مجموعه متنوعی از بالگردهای ساخت روسیه چون Mi-17» «Mi-171» ، «Mi-171E»، «Mi-8MTV» و «Mi-17V-5» استفاده کند.

کاموو- 22 یا «KA-226» بالگرد ساخت کارخانه« کاموو» در روسیه است. این بالگرد نخستین بار در چهارم سپتامبر 1997 مورد استفاده قرار گرفت و در خدمت نیروی هوایی روسیه و هند قرار دارد. هزینه هر فروند از این بالگرد حدود 4میلیون دلار اعلام شده است.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه