English

همکاری‌های فرهنگی هنری بین ایران و عمان قوت می‌گیرد

وزیر مختار سلطان القتبی کاردار سفارت عمان در تهران با اعلام استقبال از حضور هنرمندان ایرانی در عمان تاکید کرد برای تسهیل ارتباطات فرهنگی هنری بین 2 کشور تلاش خواهد شد.

همکاری‌های فرهنگی هنری بین ایران و عمان قوت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری موج، در دیدار وزیر مختار سلطان القتبی کاردار سفارت عمان با مهدی افضلی مدیر عامل موسسه توسعه هنرهای معاصر بر توسعه همکاری‌های فرهنگی و هنری و گسترش تعاملات بین 2 کشور تاکید شد.

کاردار سفارت عمان با اشاره به سابقه و رابطه دوستانه دیرین بین ایران و عمان عنوان کرد: وجود این رابطه دوستی پایدار بین 2 کشور زمینه بسیار مطلوبی را برای ارتباطات فرهنگی و مشارکت در حوزه‌های مختلف فراهم کرده است.

وی اظهار کرد: علاوه بر اینکه رابطه موثر بین 2 کشور زمینه مناسبی برای همکاری‌های مشترک در سایر حوزه ها به ویژه حوزه های هنری و فرهنگی است از سویی همین ارتباطات هنری به پایدارتر و موثرتر شدن رابطه بین 2 کشور و گسترش رابطه مثبت و شناخت بهتر بین 2 ملت منجر خواهد شد.

القتبی از علاقه‌مندی کشور عمان به میزبانی از هنرمندان ایرانی خبر داد و افزود: علی رغم زمینه‌های مناسب موجود، ارتباطات فرهنگی و میزبانی از هنر بین 2 کشور در سطح قابل قبولی نیست و در این زمینه آماده مشارکت و انجام مقدمات لازم برای گسترش روابط هستیم.

در این دیدار بر تسهیل حضور هنرمندان 2 کشور برای اجرای برنامه‌های هنری در سالن اپرای مسقط تاکید شد. همچنین سلطان القتبی بر پیگیری حضور ایران در برنامه‌های هنری سایانه کشور عمان تاکید کرد.

در این نشست مقرر شد اقدامات اجرایی برای پیگیری این اهداف بلافاصله آغاز شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه