سرخط خبرها
  • آتش زدن پرچم آمریکا در ایران ممنوع نیست
  • پلاک شدن اسکوترها جدی تر شد
  • دانمارک به دنبال ممنوعیت پخش اذان ازبلند گو‌های مساجد شد
  • اعتراض کمدین آمریکایی به ویزای یک روزه بازیکنان ایران
  • ادامه برخورد نادرست علیه بیماران در کمپ‌های ترک اعتیاد
  • اصناف: گرانی لحظه‌ای، صنف ها را از قیمت‌گذاری عاجز کرد
  • پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهک‌ها روی میز دولت
  • مراقب کلاهبری بازار داغ شرط بندی جام‌جهانی باشید
  • مفقود شدن بیش از ۲۱ هزار نفر در زلزله‌های ونزوئلا
  • سقوط ۵ درصدی بیت‌کوین در ۳۰ دقیقه
  • ملی‌پوشان والیبال با مچ‌بند مشکی و شعار ای ایران به مصاف آمریکا رفتند
  • تبدیل سالن لیگ ملت های والیبال به سونا با ۳۰ درجه گرما
  • هلال‌احمر برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان ونزوئلا اعلام آمادگی کرد
  • طرح ۵۶ بندی آلمان برای ممنوعیت حضور کودکان در فضای مجازی
  • اسکورت ۴ طرفه ایران در سیاتل
  • درخشش تیم ملی المپیاد جغرافیای ایران در رقابت‌های بین‌المللی
  • قوه قضائیه: خبر ممنوعیت شعار علیه آمریکا جعلی است
  • پیر ترین زن ایران در ۱۴۰ سالگی درگذشت
  • عارف: مردم اصلی‌ترین میزبانان بدرقه آقای شهید ایران هستند
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم

در نامه‌ای صورت گرفت

دعوت ۱۲ نماینده اصلاح‌طلب از کاندیداهای اصلاح‌طلب انتخابات شوراها برای پیوستن به «کمپین انصراف»

۱۲ نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی خواستار پیوستن کاندیداهای اصلاح‌طلب انتخابات شوراها به «کمپین انصراف» شدند.

StPLgpHDxc3Y

به گزارش خبرگزاری موج، ۱۲ نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی در نامه به کاندیداهای اصلاح‌طلب انتخابات شوراها اعلام کردند: اقدام تحسین‌برانگیز هموطنانمان در احساس تکلیف برای حضور در صحنه انتخابات شورای شهر در روزهای اخیر، نماد بارزی از موفقیت گفتمانی و عملیاتی مردم‌سالاری دینی در جمهوری اسلامی و نشان بلوغ سیاسی و پویایی این جامعه رو به رشد و تعالی است. همان‌گونه که پیش از این هم دیده بودیم، مردم به بهترین شکل ممکن در انتخابات ۹۲ و ۹۴ با انتخاب بهترین گزینه‌های ممکن، شعور و درک سیاسی خود از شرایط مملکت را نشان دادند.
در این نامه آمده است: در شرایط فعلی نیز با عنایت به امیدهای ایجاد شده در دو گام مذکور که در واقع کمک تثبیت‌گرِ عقلانیت، پیروی از خردجمعی و کارتشکیلاتی بود، مردم بیش از پیش انتظار دارند که حرکات، تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌های کنشگران عرصه سیاست، تکمیل‌کننده بلوغ سیاسی شکل گرفته در گام سوم باشد. بدون شک این مهم، با عنایت به استقبال بالا و تحسین‌برانگیز کاندیداهای شورای شهر خصوصاً در کلان شهر تهران و دیگر کلانشهرها محقق نخواهد شد، مگر با رسیدن به «لیست واحد».

این نمایندگان اصلاح‌طلب عنوان کردند: مردم رفتار و کنش سیاسی و تشکیلاتی امروز ما را با دقت و حساسیتِ بیشینه، رصد کرده و دل در گروی تدبیر عقلانی ما دارند و در این شرایط بی‌بدیل هر حرکتی که انسجام تشکیلاتی و یکپارچگی جریان اصلاح‌طلبى را برهم بزند یا خدشه‌دار سازد، قطعاً اقدامی نابخشودنی خواهدبود و صد البته از یاد نبریم که حفاظت و حراست از شرایط موجود وظیفه یکایک ماست.

در این نامه آمده است: بنابر این ما وکلای ملت فارغ از میزان شایستگى نامزدها برای نشستن بر صندلی شورای شهر، انتظار داریم در راستای تقویت حرکت جمعی با هدف رسیدن به «لیست واحد» با حضور در «کمپین انصراف» مسیر را برای به بار نشستن دوباره «حماسه امید» مهیا سازند و بی‌شک گذشت تصمیم‌سازان و پیشگامی آنان برای حضور در کمپین مذکور تاثیرات سیاسی و فرهنگی دوچندانی داشته و اسباب پیروی سایرین را میسر کرده و همگی اثبات آن خواهند کرد که فضیلت انصراف در راستاى اتحاد و کار جمعی بی‌شک بالاتر از ماندن و دستیابی به پیروزی فردی است. انصراف‌دهندگانی که برای زدودن هرگونه ابهام از روند تهیه لیست واحد اصلاح‌طلبان، از حق نامزدی خود بگذرند، به یقین برای همیشه در قلب و ذهن ملت ایران، به نیکی ماندگار خواهند شد.

امضاکنندگان این نامه :
محمدعلی وکیلی، الیاس حضرتی، عبدالکریم حسین‌زاده، محمدجواد فتحی، سیده حمیده زرآبادی، محمد کاظمی، علی نجفی خوشرودی، رضا انصاری، فاطمه حسینی، شهاب‌الدین بیقدار، رمضانعلی سبحانی‌فر و فاطمه سعید

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری موج در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه