English

بازدید و روایت محسن رضایی از منطقه عملیاتی فتح‌المبین

سرلشکر دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همراه با جمعی از مسئولان ضمن حضور بر سر مزار 8 شهید گمنام، از منطقه عملیاتی فتح‌المبین بازدید کرد.

بازدید و روایت محسن رضایی از منطقه عملیاتی فتح‌المبین

به گزارش خبرگزاری موج،دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مسیر بازدید به عنوان راوی جنگ، رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام را یادآوری کرد و ادامه دادن راه شهدا را برای مردم آرزو کرد.

محسن رضایی در جمع خبرنگاران در مورد شعار امسال که توسط مقام معظم رهبری انتخاب شده است گفت: یکی از مسائل مهم انقلاب اسلامی مسئله اقتصاد، معیشت مردم و پیشرفت کشور است. وقتی اقتصاد پیشرفته‌ای داشته باشیم، هم پشتوانه حکومت قوی خواهد بود و هم زندگی مردم به سامان می‌رسد؛ بنابراین اقتصاد هم در اداره کشور، اداره امنیت و هم در اداره زندگی مردم موثر است.اینکه مقام معظم رهبری چندین سال متوالی شعار سال را اقتصاد تعیین می‌کنند بیانگر این است که هم مردم و هم دولت مردان باید همت خود را در مسئله اقتصاد بکار بگیرند.

وی افزود: امسال مقام معظم رهبری روی تولید و اشتغال تاکید داشتند که کانون اصلی اقتصاد است؛ یعنی اگر تولید و اشتغال راه بیفتد، واردات، صادرات، معیشت مردم و پیشرفت کشور تضمین می‌شود. همین جایی که ما الان در آن ایستاده‌ایم جایی است که ثابت کرده که ما می‌توانیم. یعنی با دست خالی یک ارتش قوی که همه دنیا پشت سرش بوده است را رزمندگان ما در همین منطقه فتح‌المبین به زانو در آوردند. ثابت شده که جوانان ایرانی از ایمان، استعداد و خلاقیت برخوردار هستند و مدیریت اقتصادی را می‌توانند به دست بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه