English

در سومین روز از ثبت‌نام داوطلبان انجام شد؛

بازدید رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراها استان تهران از روند ثبت نام در برخی از شهرهای استان

رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان تهران به همراه رئیس ستاد انتخابات استان تهران از فرآیند ثبت نام درشهرهای رباط کریم، بهارستان و اسلام شهر بازدید کرد.

بازدید رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراها استان تهران از روند ثبت نام در برخی از شهرهای استان

علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرگزاری موج گفت: امروز به همراه آقای چاووشی بازدیدی از فرآیند ثبت نام در شهرهای رباط کریم، بهارستان و اسلام شهر داشتیم و جلسه‌ای با هیأت های نظارت این شهرستان ها نیز برگزار شد.

وی ادامه داد: فرآیند ثبت نام و اجرای دستورالعمل های وزارت کشور و پیاده کردن وظایف قانونی از اهمیت بسیاری برخوردار است که بررسی‌های ما نشان می‌دهد که مردم در مرحله ثبت نام رضایت لازم را دارند.

رئیس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان تهران گفت که فرمانداری‌ها و هیأت‌های نظارت آمادگی لازم برای استقبال از ثبت‌نام کنندگان و عمل وظایف قانونی‌شان را دارند، برای ما نیز مشارکت مردم در زمان انتخابات بسیار مهم به شمار می‌آید.

وی همچنین گفت که قرار است فردا نیز بازدیدی از سایر شهرهای استان تهران و شهر تهران برای در جریان قرار گرفتن در مجموع فر آیند ثبت نام در انتخابات شوراها داشته باشد.

وی درباره میزان آمار ثبت نام کنندگان در سه شهر رباط کریم، بهارستان و اسلام شهر نیز گفت:‌ از زمان شروع ثبت نام یعنی 30 اسفند تا صبح امروز 210 نفر در شهرستان اسلام شهر و دو بخش احمد آباد و چهاردانگه برای انتخابات شوراها ثبت نام کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی