English

ناصربخت در نشست خبری:

ثبت نام ۳۹۸ نفر در انتخابات شورای شهر تهران در دو روز/ ثبت نام ۳۴۱ مرد و ۵۷ زن

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران گفت: در دو روز ثبت نام انتخابات شورای شهر تهران 398 داوطلبت ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 341 نفر مرد و 57 نفر زن هستند.

ثبت نام 398 نفر در انتخابات شورای شهر تهران در دو روز/ ثبت نام 341 مرد و 57 زن

به گزارش خبرگزاری موج، علی‌اصغر ناصر بخت رئیس ستاد انتخابات  شهرستان تهران با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دو روز ثبت نام انتخابات شورای شهر تهران 398 داوطلبت ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 341 نفر مرد و 57 نفر زن هستند.

وی با بیان اینکه کار ثبت نام با سرعت بیشتری انجام می‌گیرد، گفت: در ارتباط با گواهی عدم سوء پیشینه هماهنگی‌هایی به عمل آوردیم که داوطلبان با ارائه گواهی تا 15 فروردین بتوانند کار ثبت نام را انجام دهند. داوطلبان توجه داشته باشند ثبت نام قطعی منوط به ارائه این گواهی است در غیر این صورت ثبت نام ملغی می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران با بیان اینکه داوطلبان ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند، گفت: سایت دیگری هم برای سهولت و سرعت در ثبت نام درنظر گرفته‌ایم. همچنین از روز گذشته کار استعلام از مراجع 4گانه را شروع کرده‌ایم و در پایان هر روز مدارک ارسال می‌شود.

ناصربخت اظهار داشت: مجموعه هیات اجرایی، دولت و فرمانداری اعتقادش برای رسیدگی به صلاحیت ها همان چیزی است که در قانون قید شده است.

وی با بیان اینکه زمان ثبت نام‌ تا 6 فروردین خواهد بود و تمدید نخواهد شد: تصورم این است بین 2 تا 3 هزار نفر ثبت نام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی