English

قربانی در تذکری مطرح کرد

تفحص از وزارت بهداشت در قالب یک موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت که سه مورد تقاضای تحقیق و تفحص از بخش‌های مختلف وزارت بهداشت در قالب یک تفحص تجمیع شده است.

تفحص از وزارت بهداشت در قالب یک موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری موج، محمدحسین قربانی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس با استناد به ماده 79 آیین نامه داخلی مجلس با اشاره به تذکر قاضی‌پور درباره موضوع تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت گفت: چندین بار در صحن علنی به جامعه پزشکی به ویژه کمیسیون بهداشت بی مهری‌هایی شده است آن هم در شرایطی که اعضای کمیسیون بهداشت هیچ گونه دین و عهدی با مدیران اجرایی نبسته و با شفافیت و پایبندی به سوگندش برنامه‌هایش را پیگیری می کند.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در ادامه توضیح داد: امروز در صحن علنی مجلس شائبه ای ایجاد شد مبنی بر اینکه کمیسیون نمی خواهد تفحص از دستگاه های مختلف وزارت بهداشت بررسی شود. این در شرایطی است که سه مورد تفحص از وزارت بهداشت به کمیسیون ارجاع شده است که اکثر تقاضا کنندگان آن یکی هستند، لذا کمیسیون تدبیر کرد و تفحص را در قالب یک موضوع به تصویب رساند.

قربانی افزود: تقاضا کنندگان خواستار اعمال ماده 236 آئین نامه درباره ارجاع گزارش به قوه قضائیه شدند که این موضوع روز گذشته با اکثریت آراء از سوی اعضای کمیسیون بهداشت رد شد.

علی لاریجانی در پاسخ به این تذکر از کمیسیون بهداشت خواست که گزارشی در مورد روند طی شده و تجمیع سه تفحص به هیات رئیسه اعلام کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه