English

نماینده مازندران در مجلس خبرگان:

اگر می‌خواهیم مردم در انتخابات شرکت کنند، باید مشکلات کشور را حل کنیم

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر می‌خواهیم مردم سرخورده نشوند و در انتخابات شرکت کنند باید به مشکلات کشور و مخصوصاً موضوع حقوق نجومی توجه کنیم.

اگر می‌خواهیم مردم در انتخابات شرکت کنند، باید مشکلات کشور را حل کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام و المسلمین علی معلمی، صبح امروز در نطق پیش از دستور خود در اجلاسیه مجلس خبرگان با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: ملت ایران در 22 بهمن حماسه‌ای بی‌سابقه خلق کرد و استکبار ستیزی و پایبندی خود به نظام را به رخ همگان کشید و حالا مسئولین هستند که باید از این حماسه برای پیشبرد اهداف انقلاب استفاده کنند.

وی افزود: ساده‌زیستی مسئولان و تلاش برای خو کفایی را چقدر جدی گرفتیم؟ اگر می‌خواهیم مردم سرخورده نشوند و در انتخابات شرکت کنند باید به این مشکلات و مخصوصاً موضوع حقوق نجومی توجه کنیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان، افزود: رهبری در سال‌های اخیر بر اقتصاد مقاوتی تاکید کرده‌اند و از مجلس و دولت انتظار می‌رفت در سال اقدام و عمل، طرح‌ها و لایحه‌هایی در این زمینه تهیه می‌کردند.

معلمی در پایان اظهار کرد: ساده‌زیستی امام زبانزد خاص و عام است اما  امروز عده‌ای از زمین‌های هزاران متری امام صحبت می‌کنند، آن هم امامی که حاضر نبود از هوای لطیف کوفه در سال‌های تبعید استفاده کند و در نجف می‌ماند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه