English

معاون هماهنگ کننده سپاه:

نحوه استفاده از ظرفیت سربازان در پادگان‌ها باید تغییر کند

معاون هماهنگ کننده سپاه باتاکید بر ضرورت کنار گذاشتن شیوه‌های سنتی اداره پادگان‌ها، گفت: امروز سربازان ما از قشر تحصیلکرده هستند که باید نحوه استفاده از این سربازان تغییر کند.

نحوه استفاده از ظرفیت سربازان در پادگان‌ها باید تغییر کند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار علی اکبر پورجمشیدیان در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره جوان سرباز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رهبر انقلاب بارها توصیه‌هایی مبنی بر ایجاد فضایی آموزشی و تربیتی در پادگان‌ها داشته‌اند، اظهار کرد: فرمانده معظم کل قوا بارها از ما خواستند که سربازخانه‌های ما تبدیل به محل تربیت سربازان شود و درس شجاعت،‌ شرف و اعتقاد آموزش داده شود تا فرزندان ما به صورت صالحی تربیت شوند و بتوانند به کشور خدمت کنند. رهبر انقلاب بارها تأکید کرده‌اند که اهانت باید از سطح نیروهای مسلح ما برچیده شود و کسانی که شأن سربازان ما را رعایت نمی‌کنند باید برداشته شوند.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه رفیع سربازی در نظام جمهوری اسلامی ادامه داد: از مقدس‌ترین کلمات در نظام جمهوری اسلامی یکی عنوان بسیجی و دیگری عنوان سربازی است که هر فردی در هر درجه و پایگاهی باید به این دو عنوان افتخار کند. در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بالاترین افتخار سربازی است و هر فرد نظامی در هر جایگاهی ابتدا یک سرباز است.

معاون هماهنگ کننده سپاه تأکید کرد: امروز سر بازان ما از قشر تحصیلکرده و باسواد جامعه هستند که باید نحوه استفاده از ظرفیت‌ آنها تغییر کند. بعلاوه اینکه در اداره پادگان‌ها سربازان می‌توانند با کمک و مشاوره خود به اداره پادگان‌ها کمک کنند و شیوه‌های سنتی گذشته کنار گذاشته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه