English

سردار دهقان در جمع خبرنگاران:

بهره‌وری در نیروهای مسلح شرایط متفاوتی نسبت به سایر سازمان‌ها دارد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ما امروز بهره‌وری را در نیروهای مسلح به نظامات منطقی تبدیل کرده‌ایم.

بهره‌وری در نیروهای مسلح شرایط متفاوتی نسبت به سایر سازمان‌ها دارد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز (دوشنبه 16 اسفند) در حاشیه همایش ملی بهره‌وری در بخش دفاع، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به طور عمومی وقتی ما بحث بهره‌وری را مطرح می‌کنیم به این معناست که مجموعه‌ای از منابعی که در اختیار داریم را چگونه به کار می‌گیریم تا بتوانیم بیشترین بازدهی و خروجی را از آنان داشته باشیم.

وی افزود: در بخش دفاع آن چیزی که محصول کار همه عناصر درگیر در دفاع است، بحث ایجاد امنیت و دفاع از منافع ملی است و این باید در سطحی باشد که باعث اعتمادآفرینی شود.

وزیر دفاع خاطرنشان کرد: وقتی این بحث مطرح می‌شود بهره‌وری یک موضوعیت جدی پیدا می‌کند به هر حال هر سازمان و ملتی با محدودیت منابع مواجه است و باید این منابع محدود را به گونه‌ای به کارگیری کند تا بیشترین خروجی مورد نظرش را بتواند از آن دریافت کند.

سردار دهقان ادامه داد: در نیروهای مسلح به دلیل وجود عنصر فرماندهی و اینکه به نوعی یک اراده متمرکز بر آنها اعمال می‌شود، انتظار است که ما نسبت به بقیه سازمان‌های عمومی وضعیت متفاوتی را داشته باشیم و در این مسیر زنجیره‌ای که باعث ایجاد آمادگی دفاعی می‌شود عبارت است از بحث فرهنگ سازمانی، بالا بودن روحیه و انجام رزمایش‌ها و همه اینها می‌تواند در ارتقاء توان رزمی سهیم باشد.

وی در پایان تاکید کرد: امروز در بحث تولید، آموزش و به کارگیری تبدیل به نظامات منطقی شده و این‌گونه نیست که ما یک سیستم و سلاحی را طراحی کنیم و در اختیار نیروهای مسلح بگذاریم و آن رها شود. افراد به کارگیرنده این سلاح‌ها آموزش کامل می‌بینند و با بازبینی دوره‌ای که می‌شود سعی می‌کنیم آنها را در بهترین وضعیت نگه داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه