English

امیر اسماعیلی در جمع بانوان قلعه نو خرقان بسطام:

ایران هراسی سلاح‌‌ استکبار برای دشمنی با جمهوری اسلامی ایران است

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران هراسی، سانسور، تخریب و شایعه پراکنی مستمر نقشه استکبار و سلاح‌‌های آنان برای دشمنی با جمهوری اسلامی ایران است.

ایران هراسی سلاح‌‌ استکبار برای دشمنی با جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی بعدازظهر امروز در حاشیه برگزاری سی و پنجمین یادواره شهدای روستای قلعه نوخرقان بسطام در جمع بانوان این روستا در حسینیه ذوالفقار اظهار داشت: فرهنگ شهادت ترویج فرهنگ مرگ نیست بلکه دعوت به مجاهدت و تحقق وعده الهی است.

وی با اشاره به اهمیت ترویج گفتمان حجاب و عفاف در جامعه افزود: حجاب در رفتار و گفتار علاوه بر حفظ حجاب ظاهری ضرورت جامعه امروز است.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: از 11 راهبرد استکباری در جهان، 9 مورد آن برای وارد کردن خدشه ایران اسلامی است.

امیر اسماعیلی با اشاره به توطئه نرم دشمنان علیه ملت بزرگ ایران، هوشیاری افراد جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان و بانوان این مرزوبوم را در برابر این توطئه‌ها خواستار شد.

وی عنوان کرد: ایران هراسی، سانسور، تخریب و شایعه پراکنی مستمر نقشه استکبار و سلاح‌‌های آنان برای دشمنی با جمهوری اسلامی ایران است.

 امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی پس از سخنرانی در سی و پنجمین یادواره شهدای روستای قلعه‌نو خرقان شاهرود، در آئین درختکاری این روستا نیز حضور یافت.

وی در این سفر از تعدادی از جانبازان این دیار نیز قدردانی و تجلیل کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه