English

سردار فیروزآبادی تشریح کرد

اقدامات بسیج برای توسعه علم و فناوری کشور

مشاور عالی مقام معظم رهبری با بیان این‌که فتح خرمشهر از سوی بیش از 150 گردان بسیجی صورت گرفت، گفت: علی‌رغم آنکه استعمار علم صادراتی برای ما باقی گذاشته است، بسیج علمی در این زمینه گام‌های اساسی برداشته است.

اقدامات بسیج برای توسعه علم و فناوری کشور

به گزارش خبرگزاری موج، سردار فیروزآبادی امروز در چهارمین  جشنواره «جهادگران علم و فناوری» با تاکید بر این‌که عمل صالح در تبیین و تثبیت انقلاب اسلامی موثر بوده است، اظهار کرد: زمانی که جنگ آغاز شد، این عمل صالح بوده است که بسیج را به جبهه‌ها کشاند.

وی خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر از سوی بیش از 150 گردان بسیجی صورت گرفت که این نشان‌دهنده عمل صالح آنها بوده است.

مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به اقدام کشور برای اعمال سهمیه به رزمندگان در آزمون سراسری، خاطر نشان کرد: زمانی که پیشنهاد اعمال سهمیه برای رزمندگان در آزمون سراسری مطرح شد، عده‌ای مخالف بودند و این مساله به مجلس شورای اسلامی ارسال شد.

فیروزآبادی یادآور شد: در آن زمان من اعلام کردم اگر بخواهیم ملاک را ضریب هوشی قرار دهیم، کسی که فرمان امام خمینی (ره) و جنگ را انتخاب کرده است، دارای ضریب هوشی بالاتری است.

وی تاکید کرد: اگر کسی فکر می‌کند رزمندگان با ورود به دانشگاه‌ها موجب خراب‌ شدن وضع دانشگاه‌ها می‌شوند، یک تصور نادرست است.

مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری برای تولید علم از سال 1387 تاکنون، افزود: بر اساس تاکیدات ایشان باید در جهت نهضت نرم‌افزاری و تولید علم گام برداریم.

فیروزآبادی همچنین خاطرنشان کرد: استعمار، علم را در اختیار گرفته است و برای ما تنها علم صادراتی را باقی گذاشته است و این در حالی است که بسیج گام‌های اساسی برای توسعه علم برداشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه