English

نماینده اصفهان در تذکری:

وزارت راه نسبت به پروژه قطار سریع السیر اصفهان - تهران اقدام جدی کند

نماینده مردم اصفهان در مجلس در تذکری نسبت به اقدام لازم درباره پروژه قطار سریع السیر اصفهان - تهران و همچنین اجرای توسعه فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان اقدام جدی کند.

وزارت راه نسبت به پروژه قطار سریع السیر اصفهان - تهران اقدام جدی کند

به گزارش خبرگزاری موج، ناهید تاج الدین در تذکر شفاهی امروز خود به وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه ملی قطار سریع السیر اصفهان – تهران که از سال 85 آغاز شده، بهره‌برداری هر چه سریعتر این پروژه می‌تواند در زمینه کاهش هزینه حمل و نقل، حوادث جاده‌ای، حفظ جان مردم و بهبود بهره‌وری اقتصادی تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی افزود: علی رغم تلاش‌های صورت گرفته به سبب مشکلاتی چون، روند بسیار کند گشایش خطوط اعتباری جهت فعالیت سرمایه گذاری و عدم جانمایی ایستگاه‌ها در سه استان اصفهان، قم و تهران و همچنین عدم عقد قرارداد ریل گذاری و خرید واگن پیشرفت مطلوبی نداشته که با توجه به اهمیت این پروژه ملی ضرورت دارد وزارت راه در رفع مشکلات و موانع پیش رو اقدام جدی کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس همچنین در تذکر دیگری به وزیر راه و شهرسازی گفت: توسعه فرودگاه بین‌المللی  شهید بهشتی اصفهان به عنوان فرودگاه معین فرودگاه‌های امام خمینی(ره) و مهرآباد تهران که طی سفر رئیس جمهور به کشور فرانسه و انعقاد تفاهمنامه با شرکت فرانسوی وینسی در دستور کار دولت قرار گرفته، ماه هاست، به دلیل عدم واگذاری اراضی مورد نیاز فرودگاه و فراهم نشدن مقدمات متوقف شده و اگر اقدام عاجلی صورت نگیرد، تفاهمنامه مذکور کان لم یکن تلقی شده و خسارت مالی زیادی را به دولت خواهد داشت.

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به برنامه دولت تدبیر و امید و رعایت استاندارد حمل و نقل هوایی شایسته است وزارت راه نسبت به انجام تمهیدات اقدام کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه