English

لاریجانی در جمع خانواده شهدای یگان حفاظت مجلس:

جان دادن افراد در دفاع از حرم فقط برای دفاع از اسلام است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: احساس وظیفه برای دفاع از مکتب و اسلام نوعی تحول بنیادین در افراد به وجود می‌آورد که این تفکر توسط امام خمینی (ره) بنیان گذاشته شد.

جان دادن افراد در دفاع از حرم فقط برای دفاع از اسلام است

به گزارش خبرگزاری موج، علی لاریجانی در جمع خانواده حفاظت مجلس گفت: حضور سپاه در سرنوشت جنگ به دلیل اتصال به بدنه بسیج موجب تاثیر در جنگ و دفاع مقدس شد.

وی افزود: سیمای شهدایی که عکس آنها در قاب عکس قرار گرفته است، نشان می‌دهد این عزیزان با جان خود از مکتب و اسلام دفاع کردند. سپاه پاسداران از اساس مکتب دفاع می‌کند و شهدای حرم نمونه این مساله است. جان دادن افراد در دفاع از حرم صرفا برای دفاع از مکتب انجام می شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: درگیری‌های بزرگ منطقه به بهانه مبارزه با تروریسم روی کاغذ باقی مانده چون عنصر مکتبی با وجود داشتن جدیدترین جنگ‌افزارها وجود ندارد. تحرک توسط افراد انجام می شود نه جنگ افزارها.

نماینده مردم قم، یگان حفاظت مجلس را بخش کوچکی از خانواده بزرگ سپاه دانست که وظیفه دفاع از امنیت مجلس را بر عهده دارد.

وی افزود: طی دوره‌های مختلف مساله خاصی از نظر امنیتی در مجلس اتفاق نیفتاده است. سپاه توانسته است به خوبی در برابر دسیسه‌ها مقاومت کند.

لاریجانی خاطر نشان کرد: شهدای یگان حفاظت سپاه در بالاترین مقام هستند و احتیاج به تکریم ما ندارند و گرامیداشت یاد آنان موجب خرسندی همه ما می شود. امیدوارم خدا برکاتش را بر خانواده این عزیزان عطا بفرماید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه