English

امام جمعه موقت تهران:

مقابله با توطئه نفوذ مهمترین راه حراست از ارزش‌های انقلاب است

امام جمعه موقت تهران با اشاره به ضرورت بصیرت‌افزایی بین اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جدید گفت: مقابله با توطئه نفوذ مهمترین راه حراست از ارزش‌های انقلاب است.

مقابله با توطئه نفوذ مهمترین راه حراست از ارزش‌های انقلاب است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام و المسلمین«کاظم صدیقی» در مراسم اختتامیه کنگره شهید محمد منتظرقائم با اشاره به ویژگی‌های شهدا به ویژه شهید منتظرقائم، اظهار کرد: ایستادگی در برابر دشمنان و تبعیت از ولایت فقیه مهمترین ویژگی شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

وی با بیان این که محمدمنتظر قائم از دوران طاغوت فعالیت های مبارزاتی خود را در راستای تحقق اهداف اسلام ناب محمدی آغاز کرده است، گفت: مقابله با نفوذ یکی از شاخص ترین ویژگی های شهید محمد منتظر قائم است.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با اشاره به توطئه های شوم دشمنان دین و نظام اسلامی علیه ارزش‌های فرهنگی، دینی و اعتقادی ملت ایران، افزود: بصیرت افزایی و اقدام به موقع از جمله مهمترین رسالت اقشار مختلف جامعه در راستای پایداری از خون شهدا است.

صدیقی مقابله با نفوذ فرهنگی، اخلاقی و سیاسی را از وظایف ما به منظور حراست از ارزش های انقلاب دانست و بیان کرد: امروزه دشمنان دین و اسلام ناب محمدی قصد دارند با تغییر هویت اسلامی ملت ایران پایه‌های اعتقادی و دینی آنها را تضعیف کنند.

وی ولایت‌پذیری مردم را عامل خنثی شدن نفوذی‌ها و توطئه های دشمنان عنوان کرد و گفت: اگر مردم ولایت‌پذیر باشند، نفوذی‌ها به هیچ عنوان نمی‌توانند به این انقلاب و مسیر موفقیت آن ضربه وارد کند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اهمیت مسئله ولایت،‌ تصریح کرد: مطرح کردن بحث ولایت حضرت علی (ع) در واقعه غدیر خم از سوی پیامبر اکرم(ص) نشان دهنده بحث ولایت در جامعه اسلامی است.

وی در پایان با بیان این که نظام دینی و اسلامی ایران همیشه در معرض تهدیدات نفوذ است، مقابله با هرگونه نفوذ مهمترین رسالت انقلابیون در راستای حراست از دستاوردهای انقلاب و خون شهدا است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه