English

سخنگوی وزارت کشور در پاسخ به موج

ستاد مدیریت بحران به لحاظ قانونی و بودجه با خلاء روبرو است/در یک بازه زمانی منطقی قطعی برق و آب خوزستان حل می شود

سخنگوی وزارت کشور گفت: ستاد بحران به لحاظ قانونی و بودجه ای که باید در اختیار این ستاد قرار گیرد با خلاء روبرو است اما هماهنگی های این نهاد برای پیشگیری و مقابله با بحران ارزشمند است.

ستاد مدیریت بحران به لحاظ قانونی و بودجه با خلاء روبرو است/در یک بازه زمانی منطقی قطعی برق و آب خوزستان حل می شود

سید سلمان سامانی در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج در مورد پیشگیری از ورود ریزگردها به استان های جنوبی کشور به ویژه خوزستان گفت: ستاد مدیریت بحران در حال پیگیری وضعیت خوزستان و رفع قطعی آب و برق است.

وی ادامه داد: در رابطه با اقدامات پیشگیری از بروز چنین حوادثی نیز ستاد مدیریت بحران با همکاری سایر دستگاه های اجرایی کارهایی انجام داده و می دهد که تا زمان بروز یک بحران قابل مشاهده نیست و افکار عمومی از آنها بی اطلاع است و متوجه نخواهد شد که این اقدامات تاکنون مانع بروز چه بحران های دیگری شده است.

سخنگوی وزارت کشور همچنین اظهار داشت: مرحله دیگر وظایف ستاد بحران پیشگیری و بازتوانی مناطق آسیب دیده است. در این وضعیت ستاد بحران علی رغم خلایی که به لحاظ قانونی و بودجه ای که باید اختیارش بگیرد، با آن روبرو است هماهنگی هایی که در زمینه پیشگیری و مقابله با بحران انجام داده ارزشمند است.

سامانی با اشاره به جغرافیای بحران خیز ایران تصریح کرد: به دلیل جعرافیای کشور ما با بحران های زیادی روبرو هستیم و امیدواریم مشکل ریزگردهای خوزستان که درصد زیادی از آن منشا خارجی دارد، در زمان متطقی حل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی