English

در دیدار روسای هلال احمر ایران و عراق توافق شد:

انعقاد تفاهم نامه مشترک برای ساخت بیمارستان در عراق و واردات دارو

انعقاد تفاهم نامه مشترک به منظور ساخت بیمارستان، تشکیل هلدینگ دارویی برای واردات و تولید دارو در عراق و هماهنگی برای ارائه خدمات درمانی بیشتر به زائرا ن در اربعین از محورهای مهم مذاکرات روسای هلال احمر ایران و عراق بود.

انعقاد تفاهم نامه مشترک برای ساخت بیمارستان در عراق و واردات دارو

به گزارش خبرگزاری موج، علی اصغر پیوندی رئیس هلال احمر ایران، در سفر به عراق به منظور ارزیابی و نظارت بر ارائه خدمات به زائران با دکتر احمد یاسین عباس دیدار و گفت‌وگو کرد.

روسای دو جمعیت در این دیدار توافق کردند تا پس از نشست جهانی آنتالیا، پیش نویس تفاهم نامه‌ای از سوی طرف عراقی آماده شود و بر اساس آن مشارکت لازم برای ساخت بیمارستان در زمینی که از سوی عراق برای این مهم آماده شده ؛ انجام شود.

به علاوه مقرر شد تا هلال احمر ایران با طرف عراقی در زمینه واردات دارو از ایران به عراق همکاری داشته باشد و در قالب یک هلدینگ دارویی؛ علاوه بر واردات، زمینه ساخت کارخانه داروسازی نیز در این زمینه فراهم شود.

بر این اساس طرف عراقی پس از نشست جهانی آنتالیا، تفاهم نامه مربوطه را آماده خواهد کرد و به این منظور رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان از طرف عراقی دعوت کرد تا برای امضای این تفاهم نامه به ایران بیاید.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، انجام هماهنگی‌های لازم میان هلال احمر ایران و عراق برای ارائه خدمات مطلوب تر به زائران به خصوص در ایام اربعین و همچنین توسعه فعالیت ها و همکاری ها برای حل مشکلات زائران از دیگر مباحث مورد توافق در این دیدار بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه