English

کاشت مو و ابرو با بالاترین تراکم در کلینیک پوست و مو رز

کاشت مو و ابرو با بالاترین تراکم در کلینیک پوست و مو رز و توسط بهترین و مجرب ترین متخصصان کشور انجام می شود. تزریق چربی در کنار کاشت ابرو و پیوند موی طبیعی یکی دیگر از فرآیند های زیبایی است که در این مرکز تخصصی با متد های نوین قابل اجراست.

کاشت مو و ابرو با بالاترین تراکم در کلینیک پوست و مو رز
به گزارش خبرگزاری موج، کاشت مو و ابرو با بالاترین تراکم در کلینیک پوست و مو رز و توسط بهترین و مجرب ترین متخصصان کشور انجام می شود. تزریق چربی در کنار کاشت ابرو و پیوند موی طبیعی یکی دیگر از فرآیند های زیبایی است که در این مرکز تخصصی با متد های نوین قابل اجراست.

* کاشت مو با متد نوین

ریختن مو مشکل اصلی تقریباً 40٪ آقایان بالای 30 سال است. حتی اگر تخمین بالایی از نظر آماری نیز وجود داشته باشد، شکی نیست که کسی آرزو ندارد طاس باشد و بنابراین مردان جامعه بلافاصله پس از مشاهده علائم ریزش مو در صدد درمان رفع این معضل خواهند بود.

خوشبختانه کاشت مو یک روش درمانی آسان و بدون درد است. متخصصان پوست و مو بر این باورند که هیچگونه خطر یا عارضه ای برای کاشت مو وجود ندارد و با استفاده از تکنولوژی های نوین و پیشرفته حاضر به راحتی می توان جوانی و زیبایی را به افراد بازگرداند. با این حال، از این منظر، این نتیجه گیری صحیح نیست که همه می توانند از کاشت مو بهره مند شوند.

از آنجا که فقط پزشکان متخصص مجاز به این اجرای فرآیند کاشت مو هستند شرایط بالینی بیمار باید به درستی بررسی شده باشد. نتایج حاصل از کاشت مو حتی می تواند فراتر از انتظارات شما باشد به شرطی که یک پزشک ماهر و باتجربه آن را برای شما انجام دهد.

* کاشت مو با روش های مختلف

کاشت مو ممکن است با روش های مختلفی انجام شود. لازم است روشی مناسب برای شما ترجیح داده شود که پزشک شما در این مورد تصمیم می گیرد. در مرحله اول، تجزیه و تحلیل مو های شما با دقت بالایی انجام شده و کیفیت هر دو منطقه اهدا کننده و ناحیه پیوند دهنده مو برای انجام کاشت مو مورد بررسی قرار می گیرد.

در کاشت مو از مو های خود شخص استفاده می شود. سطح طاسی هر چه باشد، مو های مورد نظر از ناحیه پشت سر تا سطح بین دو گوش برای اینکه به ناحیه دریافت کننده انتقال داده شود، انتخاب خواهد شد و سپس در ناحیه طاسی کاشته می شود.

در کاشت مو از آنجا که تراکم ناحیه ای که مو های آن ریخته نشده بسیار زیاد است، مو های گرفته شده از این منطقه هیچ طاسی در سر ایجاد نمی کند. مو های گرفته شده از ناحیه اهدا کننده با استفاده از یکی از روش های ترجیح داده شده به عنوان FUT ، FUE و ... به قسمت طاس سر پیوند داده می شود.

 البته اینکه کدام یک از این روش ها انتخاب می شود به نظر پزشک متخصص بستگی دارد. در کاشت مو هیچ زخمی در تکنیک های پیشرفته ایجاد نمی شود و مو ها یکی یکی برداشته شده و به منطقه مورد نظر پیوند زده خواهند شد. در زمان کاشت مو در شرایط عادی هیچ عارضه ای پیش بینی نمی شود و می توانید بلافاصله پس از کاشت مو با استفاده از روش های مراقبتی مورد نیاز به زندگی عادی خود برگردید.

کاشت مو1

* ترمیم و کاشت ابرو

نازک شدن ابرو ها برای خانم ها و آقایان یک پدیده غیرمعمول نیست. ابرو های از بین رفته یا نازک شده می تواند نتیجه ژنتیک، تروما، کم کاری تیروئید، کمبود تغذیه، شیمی درمانی، پیری یا شرایط پزشکی دیگر باشد. اهداف جراحی کاشت ابرو می تواند از ترمیم کامل تا پر کردن یک منطقه محدود باشد. ترمیم و کاشت ابرو روشی است که در آن ابرو ها با توجه به نوع صورت، ویژگی ها و ترجیحات شخصی شما طراحی خواهد شد.

پزشکان متخصص پوست و مو برای کمک به رفع نگرانی های مربوط به ریزش مو های ابرو بهترین خدمات را در کلینیک های تخصصی ارائه می دهند. جراحی کاشت ابرو شبیه به عمل جراحی کاشت مو است که روی پوست انجام می شود. عمل جراحی کاشت ابرو یک راهکار بسیار عالی با حداقل میزان تهاجم است.

* چرا روش ترمیم و کاشت ابرو انتخاب می شود؟

  • کمترین میزان درد
  • بدون برش پوست
  • روش کم تهاجمی در نوع خود
  • انجام کاشت ابرو به طور کامل در یک جلسه
  • بدون بخیه یا زخم خطی
  • بدون خطرات و عوارض بعدی
  • سریع ترین زمان بهبودی پس از جراحی
  • محدودیت فعالیتی کمتر
  • نتایج طبیعی

 

کاشت ابرو متدی پیشرفته با حداقل سطح عارضه های جانبی به شمار می رود که در آن پیوند های مورد نیاز از ناحیه کنار گوش (ناحیه اهدا کننده) بصورت جداگانه برداشته می شود و در قسمت های نازک یا طاسی ابرو ها قرار می گیرد.

کاشت مو2

*خدمت صادقانه مراکز تخصصی کاشت ابرو

کلینیک های تخصصی کاشت ابرو به طور مداوم در تلاشند تا دسترسی به آخرین پیشرفت های فناوری پزشکی را در اختیار بیماران خود قرار دهند. آن ها به عنوان بخشی از تعهد خود به ایمنی بیمار، از ابزار های جدید جهت ارائه خدمات مختلف به بیماران استفاده کرده و از معیار های دقیق برای تأیید ایمنی و کارایی پیروی می کنند. جراحان و متخصصان زیبایی شناسی و کاشت ابرو افتخار می کنند تا با ارائه مداوم و برجسته روش های جراحی زیبایی، شیوه های غیرتهاجمی و ارائه نتایج چشمگیر و رضایت بخش به همه بیماران و مراجعان خدمتی ارزنده ارائه نمایند.

* تزریق چربی بهترین راه حل احیاء بافت ها

تزریق چربی برای ترمیم نقص بدن اولین بار در سال 1893 گزارش شد و پیوند چربی با استفاده از تزریق سرنگ برای اولین بار در سال 1910 ثبت گردید. در سال های اخیر، مطالعات مربوط به بافت چربی نشان داده است که چربی حاوی مقادیر زیادی سلول های بنیادی است که قادر به افتراق در انواع بافت بدن می باشد. بنابراین چربی های سالم زمینه را برای بازسازی بافت ها فراهم می کنند. پس از تزریق چربی، ترمیم حجم دائمی و احیاء بافت صورت می گیرد. با گذشت چند ماه از انجام تزریق چربی، بهبود در بافت پوست، لطافت، بهبود رنگ صورت و همچنین بهبود جای زخم های موجود مشاهده خواهد شد.

بیشتر افراد با از دست دادن حجم صورت و در نتیجه توخالی شدن اطراف چشم، پیشانی، گونه ها و نازک شدن لب احساس پیری می کنند. به دنبال افتادن صورت و نیروی گرانش، ظاهر خسته کننده صورت و گردن آشکار می شود و توسط تزریق چربی، بهبودی عظیمی قابل مشاهده خواهد بود.

از دست دادن حجم در مناطق مختلف بدن به عنوان مثال در سینه ها، دست ها و سایر نقایص از جمله ناهنجاری های ناشی از لیپوساکشن تهاجمی به راحتی با تزریق چربی جبران خواهد شد. پزشکان و متخصصان معتقدند که تزریق چربی مهم ترین روش برای جوانسازی صورت با بازیابی حجم است. تزریق چربی شامل انتقال بافت خالص بدن شامل سلول های بنیادی و پیام رسان های بیولوژیکی (فاکتور های رشد) لازم برای ادامه چرخه زندگی بافت ها است.

کاشت مو3

*عوارض حاصل از تزریق چربی

مانند هر عمل جراحی دیگر، تزریق چربی نیز می تواند خطرات و عوارض خاص خود را به همراه داشته باشد. اگرچه این موارد بسیار نادر است اما عفونت، خونریزی، آسیب به ساختار زیرین، نکروز چربی (مرگ یک توده چربی و روند التهابی متعاقب آن) همگی در ردیف عوارض احتمالی قرار خواهند داشت. در برخی از مواقع ناهنجاری های بسیار جزئی (تورفتگی جزئی) می تواند در محل اهدا کننده در فرآیند تزریق چربی رخ دهد. در حالت کلی اگر این فرآیند توسط یک پزشک ماهر انجام شود، عوارض جدی را برای بیمار ایجاد نمی کند.

کلینیک پوست و مو رز بزرگترین مرکز پوست و مو و زیبایی در تهران می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه