English

مقصودلو قهرمان هند را شکست داد

پرهام مقصودلو در دور دهم رقابت های شطرنج جوانان جهان قهرمان هند را مقتدرانه شکست داد تا در سه دور باقی مانده چشم به سکوی ارزشمند رقابت ها داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری موج، رقابت های شطرنج جوانان جهان در هند با برگزاری دیدارهای دور دهم برگزار شد و پرهام مقصودلو شطرنج باز شماره یک حال حاضر ایران برابر مورالی کارتیکیان قهرمان حال حاضر هند با مهره سیاه به یک پیروزی ارزشمند دست یافت.

مورالی که در دورهای ابتدایی این رقابت ها مسعود مصدق پور را به لطف تنگی زمان شکست داده بود تلاش زیادی کرد تا برابر پرهام با امتیاز میز را ترک کند اما در نهایت شکست خورد تا مقصودلو با ۷ امتیاز در جایگاه سوم(مشترک) جدول قرار بگیرد و چشم به روزهای آتی داشته باشد.

در سایر دیدارها مسعود مصدق پور حریفش را شکست داد و ۶٫۵ امتیازی شد. شاهین لرپری زنگنه برابر حریف به تساوی رسید و ۶ امتیازی شد. آرین غلامی همین نتیجه را گرفت و ۵ امتیازی شد اما خلیل موسوی تنها بازنده ایران در این دور بود و در امتیاز ۵ باقی ماند.

در بخش بانوان نیز مبینا علی نسب که تورنمنت خوبی را سپری می کند با حریف خود مساوی کرد و شش امتیازی شد.

در فاصله سه دور مانده به پایان رقابت ها پرهام مقصودلو با ۷ امتیاز در مکان سوم جدول قرار دارد. مصدق پور با ۶٫۵ امتیاز در مکان هفتم ایستاده است.

شاهین لرپری زنگنه با ۶ امتیاز در مکان دوازدهم و خلیل موسوی و آرین غلامی با امتیاز مشابه ۵ در رده ۳۸ ایستاده اند. در بخش بانوان نیز مبینا علی نسب با ۶ امتیاز جایگاه یازدهمی را به خود اختصاص داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه