English

بدون تلاش خبرنگاران دست یابی به ایران توسعه یافته مقدور نیست

سخنگوی هیات دولت ضمن تبریک روز خبرنگار تاکید کرد: تردیدی نیست که دستیابی به ایران توسعه یافته بر اساس افق سند چشم انداز ۲۰ ساله بدون همت و تلاش این خبرنگاران مقدور نخواهد بود.

بدون تلاش خبرنگاران دست یابی به ایران توسعه یافته مقدور نیست

به گزارش خبرگزاری موج، محمد باقر نوبخت امروز ۱۷ مردادماه با ارسال پیامی روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و دیگر عزیزان عرصه رسانه تبریک گفت و در کسوت سخنگویی دولت جمهوری اسلامی ایران از تلاش های صادقانه و ارزشمند آنها تقدیر و تشکر کرد.

وی تصریح کرد: در تحولات تاریخ معاصر ایران، اصحاب رسانه بویژه خبرنگاران، نقش اثر گذاری را ایفا کرده اند. به جرات می توان ادعا کرد که قاطبه جامعه رسانه ای ایران همواره در کنار رسالت حرفه ای خود، مقید به اصول آرمان خواهی و مردم سالار بوده و آگاه سازی عمومی مردم را سرلوحه خود قرار داده است. وی افزود: در این میان، با پیروزی انقلاب اسلامی، قشر متعهد رسانه نیز همچون دیگر اقشار جامعه، آزادی و آزادگی و پایبندی به ارزش ها زینت بخش اهداف مقدس خود نمود و این چنین بود که شهید آوینی ها و شهید صارمی ها و بسیاری دیگر از تلاش گران بی نام و نشان عرصه رسانه، ظهور کردند و البته که اندیشه و راهشان ادامه خواهد یافت. سخنگوی دولت در این پیام تبریک یادآور شد: جایگاه خبرنگاران و دیگر فعالان عرصه رسانه در جامعه امروز جهانی که فناوری اطلاعات و ارتباطات، بنیان جوامع بشری را تحت سیطره خود قرار داده است، بیش از هر زمان دیگری معنا می یابد. نوبخت اضافه کرد: انتقال صریح، صحیح و سریع اطلاعات در جامعه، از یک سو و نشر واقعیات و توانمندی های ایران اسلامی در سرتاسر جهان، از سوی دیگر، وظایف سنگین و خطیری هسند که بر دوش خبرنگاران، روزنامه نگاران و منتقدان کشور قرار دارد. رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تاکید کرد: تردیدی نیست که دستیابی به ایران توسعه یافته، بر اساس افق سند چشم انداز بیست ساله، بدون همت و تلاش این عزیزان مقدور نخواهد بود بویژه این که امروزه، مرزهای جغرافیایی توسط فناوری اطلاعات و ارتباطات در هم نوردیده شده و این خود، مسوولیت اصحاب رسانه را سنگین تر می کند
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه