English

تاکید جهانگیری بر لزوم استفاده از توانمندی‌های نیروهای مسلح برای توسعه کشور

معاون اول رییس جمهور در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با اشاره به بازدید دیروزش از یک مجموعه‌ صنعتی وابسته به وزارت دفاع تاکید کرد که توانمندی‌های نیروهای مسلح باید در خدمت توسعه این سرزمین قرار بگیرد.

تاکید جهانگیری بر لزوم استفاده از توانمندی‌های نیروهای مسلح برای توسعه کشور

به گزارش خبرگزاری موج، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: نیروهای مسلح غیرتمند و مقتدر کشور علاوه بر نقش بسزایی که در تامین امنیت میهن عزیزمان دارند، گام‌های خوبی هم در بخش صنعت کشور برداشته‌اند. عصر دیروز برای افتتاح و بازدید از خط تولید انواع باتری‌های نسل جدید، خودروهای سبک و سنگین و همچنین نیروگاه تولید همزمان برق و حرارت، به گروه صنعتی درخشان از مجموعه‌های صنعتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رفتم.

از جمله اقدامات ارزشمند این گروه صنعتی، همکاری علمی با دانشگاه‌ها و ارتباط کاری با بخش خصوصی برای تولید انواع باتری‌ها است. این گونه اقدامات، نماد عینی و ملموس اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی بوده که به دانش بنیان شدن و مردمی شدن اقتصاد کمک زیادی می کند.

حال که به حمدالله کشور از امنیت بسیار خوبی برخوردار است توانمندی نیروهای مسلح باید در خدمت توسعه این سرزمین قرار گیرد. خوشحالم که تولیدات این مجموعه صنعتی از چنان کیفیتی برخوردار است که قابلیت صادرات سالانه بیش از ۲ میلیون باتری به خارج از کشور را دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه